NIEŚMIAŁOŚĆ

1. Data: 2004-05-10 18:55:58

Temat: NIEŚMIAŁOŚĆ
Od: <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc:)

Ciekawy jestem czy to problem tylko jednostek czy też na większą skalę.
Ja niestety mam ten problem. Walcze z nim juz jakiegos czasu.
Dotyczy on kobiet. Nie moge sie przed nimi otworzyc. I chyba tworzy sie
dystans miedzy mna a kobieta bo taka opinie uslyszalem od jednej z nich ze sie
jej boje i chyba mam do niej jakis dystans.
Musze go jakos rozwiazac ale ciezko mi bo musze sie przelamac.
A jak u was ?
Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?

1. Data: 2004-05-10 22:26:55

Temat: Re: NIEŚMIAŁOŚĆ
Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tak mam od zawsze, ale pare razy to przełamałem, potem jest odrobine
łatwiej, najgorsze sa pierwsze 3 przełamania nieśmiałości, potem jest 1000x
łatwiej.

1. Data: 2004-05-10 22:28:42

Od: Proximus <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/10/2004 8:55 PM, Użytkownik j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
> czesc:)
>
> Ciekawy jestem czy to problem tylko jednostek czy też na większą skalę.
Pewnie jest to problem na większą skalę.
> Ja niestety mam ten problem. Walcze z nim juz jakiegos czasu.
> Dotyczy on kobiet.
Ech kobiety... Też mam z nimi problemy...
>Nie moge sie przed nimi otworzyc. I chyba tworzy sie
> dystans miedzy mna a kobieta bo taka opinie uslyszalem od jednej z nich ze sie
> jej boje i chyba mam do niej jakis dystans.
Najgorzej jest nieraz powiedzieć kilka prostych słów...
> Musze go jakos rozwiazac ale ciezko mi bo musze sie przelamac.
> A jak u was ?
> Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?
Po to jest ta grupa dyskusyjna, żeby pisać o takich rzeczach...

--
Proximus

1. Data: 2004-05-11 05:53:57

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A jak u was ?
> Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?

Jeśli masz lat 40 to jest problem ...
Jeśli masz lat 17 to nie jest problem ...
Jeśli coś pośrednio, to być może jest pośrednio problem ...

1. Data: 2004-05-11 08:23:08

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

[...]

> Jeśli masz lat 40 to jest problem ...
> Jeśli masz lat 17 to nie jest problem ...
> Jeśli coś pośrednio, to być może jest pośrednio problem ...

Sory FS, że na przykładzie Twojego postu.
Empatia/nieświadomość. Każdy post ma tytuł i zawartość. Jaki to mechanizm
sprawia, że często odpowiadamy na nieistniejące w tytule ani w zawartości
pytanie - jak widać powyżej. Mega Empatia, czy nieświadomość ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-11 08:30:47

Od: "Silver" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aphex" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> ja tak mam od zawsze, ale pare razy to przełamałem, potem jest odrobine
> łatwiej, najgorsze sa pierwsze 3 przełamania nieśmiałości, potem jest
1000x
> łatwiej.

a jakie to 3 przelamania ?

1. Data: 2004-05-11 08:51:29

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawia, że często odpowiadamy na nieistniejące w tytule ani w zawartości
> pytanie - jak widać powyżej. Mega Empatia, czy nieświadomość ? :)

Nie przepraszaj, to Twoja strata, że zadajesz pytanie niewłaściwej osobie ...
Ja do grobowej deski będę twierdził, że Mega Empatia :))) Czy to odpowiada na
Twoje pytanie ? :)))

1. Data: 2004-05-11 09:53:07

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c7oj7u$l81$1@inews.gazeta.pl> rzekła paszcza
<j...@g...SKASUJ-TO.pl>:

> Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?

tak sądzę

pzdr

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2004-05-11 10:39:22

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
> czesc:)
>

> Dotyczy on kobiet. Nie moge sie przed nimi otworzyc.

A moze nie spotkales tej jedynej i nie czujesz takiej potrzeby?
A moze ktos Cie kiedys zranil, wykorzystal wiadomosci o Tobie i boisz
sie ponownego zranienia?
A moze boisz sie otworzyc ze wzgledu na smiesznosc?
A moze nigdy tego nie robiles i wydaje Ci sie ze to jest trudne?
A moze taki twoj urok?
A moze....

Nie ma sie czego bac, jak nie sprobojesz sie otworzyc to sie nie
przekonasz;-)

> A jak u was ?

nie mam z tym problemów wobec płci przeciwnej;-)

> Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?

jezeli fakjtycznie Ci to przeszkadza

Stokrotka

1. Data: 2004-05-11 13:07:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak u was ?

Ja mam tak, ze jesli "mam do kogos ~dystans" to go
nie "przelamuje" za wszelka cene (na sile).

>Czy moze sie niepotrzebnie rozczulam nad sobą ?

Uwazasz ze "przelamanie dystansu" wobec tej osoby
pomogloby Ci?
W czym?

--
Czarek