NIESZCZĘŚLIWA MIŁOŚĆ!!!

1. Data: 2005-09-18 13:22:30

Temat: NIESZCZĘŚLIWA MIŁOŚĆ!!!
Od: "sxc" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam okropną sytułacje ponieważ moja najlepsza przyjaciółka zakochała się w moim
chłopaku.Dowiedziałam się o tym w niezręcznej sytuacji,ponieważ
byłam na urodzinach tego właśnie chłopaka i wpadłam na zły moment.Bo akurat
trafiłam na Filipa i moją przyjaciółke jak wyznawali sobie miłość byłam z szokowana
nie wiedziałam co robić,więc szybko wybiegłam z jego domu i pobiegłam do
swojego.
Proszę
pomuszcie mi.
Czy powinnam zerwać z nią przyjazń czy nie?

2. Data: 2005-09-18 15:18:12

Temat: Re: NIESZCZĘŚLIWA MIŁOŚĆ!!!
Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sxc" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Proszę
> pomuszcie mi.
> Czy powinnam zerwać z nią przyjazń czy nie?

Jaką masz hipotezę?
Bo przy takiej metodzie badawczej - raczej się nie potwierdzi. Może prościej
siąść do komputera i wklepać wyniki z głowy.
Powodzenia!
Yawn

PS. Podziwiam brak finezji, wyobraźni i wiarę w naiwność grupy dyskusyjnej.

zazdrosc
milosc
Czy warto mu wybaczyć ?
szkolna milosc