[NTG] Ale liczę na Was - Outlook :(((((

1. Data: 2003-08-20 09:34:22

Temat: [NTG] Ale liczę na Was - Outlook :(((((
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, dobrze wiem, że to nie miejsce na takie pytanie, no ale ośmielę
się. :))))
Zauważyłam, że Outlook nie ściąga mi wszystkich postów z grup.
Co z tym zrobić??
Może to normalne....
Może mam coś źle poustawiane??
Hmmm.....
Próbowałam z Mozillą, ale też nie ciągnęła wszystkiego.....
Próbowałam ładnie poprosić..... ale Outlook się tym nie przejął... :))))
Poradźce coś. proszę :))))
Pozdrawiam.
Jola zafrasowana....

2. Data: 2003-08-20 09:52:13

Temat: Re: [NTG] Ale liczę na Was - Outlook :(((((
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Nie wiem! - też mi sie zdarzało. Z MS-programami tak już
> jest, że czasami trzeba je przeinstalować (wraz z systemem)
> tracąc wszystkie ustawienia.

W ramach desperacji, pod groźbą braku obiadku ;)))), poprosiłam wczoraj męża
żeby przeinstalował system i postrzątał wszystkie śmieci.....
I nie pomogło :(((((

> A po radę w tej kwestii możesz spróbować wstąpić na
> [pl.news.czytniki]
A dziękuję za namiar.

> Pozdrawiam
I ja również.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-08-20 10:43:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tracąc wszystkie ustawienia.

A po radę w tej kwestii możesz spróbować wstąpić na

Qwax

4. Data: 2003-08-20 13:17:12

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-20 11:34:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jola* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Próbowałam z Mozillą, ale też nie ciągnęła wszystkiego.....
> Próbowałam ładnie poprosić..... ale Outlook się tym nie przejął... :))))

Jak chcesz moze inny czytnik, o wygladzie Outlookowym, przyjazny w obsłudze
to odezwij sie na pl.test. pomozemy :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

5. Data: 2003-08-20 16:09:37

Od: "Pitlab" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłam, że Outlook nie ściąga mi wszystkich postów z grup.
> Co z tym zrobić??

Z moich doświadczeń wynika że to nie jest problem czytnika, ale serwera
newsów. Spróbuj podpiąć się pod jakiś inny. Pooglądaj nagłówki listów innych
użytkowników - tam jest adres serwera, z którego pochodzi wiadomość np. Ty
korzystasz z news.atman.pl

Piotrek.
http://strony.wp.pl/wp/pitlab

"strzelanie w plecach"