Na Atkinsie- dwa problemy

1. Data: 2007-10-27 12:47:46

Temat: Na Atkinsie- dwa problemy
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W celu pobudzenia mego leniwego organizmu zdecydowalam sie na wyprobowanie
diety Atkinsa. Jestem na niej 3 dzien i zaobserwowalam dwa meczace objawy-
rozwolnienie oraz zawroty glowy/sennosc/oslabienie. Czy to normalne?

Do tej pory stosowalam (przez kilka miesiecy) taka "swoja" diete
wysokobialkowo-niskotluszczowo-warzywna. Zaczela mnie jednak meczyc (zimno i
jesien) no i przestala dzialac jak nalezy. Wiecznie meczylam sie z
zaparciami (mimo duzych ilosci blonnika) ale zawrotow glowy absolutnie nie
mialam :(

Z gory dzieki odpowiedz.

pzdr
A.S.