Na balkonie

1. Data: 2007-04-25 18:53:25

Temat: Na balkonie
Od: "ola" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W skrzynkach na balkonie chcę posadzić kilka pomidorów, a także trochę ziół.
Moze mi ktos powie, czym te roślinki nawozić, zeby potem mozna było jeść. Na
pewno dla Was jest to pytanie naiwne, ale mam nadzieję, że odpowiecie
niedoświadczonej "ogrodniczce".

2. Data: 2007-04-25 20:40:49

Temat: Re: Na balkonie
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>jeść. Na pewno dla Was jest to pytanie naiwne, ale mam nadzieję, że
>odpowiecie niedoświadczonej "ogrodniczce".

W sklepach ogrodniczych można kupić granulowany nawóz robiony na bazie
naturalnego. Trzeba wybrać taki, który nie za mocno śmierdzi. Kupuję takie
nawozy do podsypywania pod rododendrony. Niektóre śmierdzą tak, że trzeba
nos zatykać. Użycie takiego nawozu na balkonie było by dość niestosowne.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2007-04-26 10:13:05

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jeść. Na pewno dla Was jest to pytanie naiwne, ale mam nadzieję, że
>odpowiecie niedoświadczonej "ogrodniczce".

Moze być płynny "humus", taki nie wzbogacany sztucznymi nawozami.

Jak do doniszek, to warto od razu dac dobre, nowe podłoże organiczne (bez
nawozów sztucznych), jeden rok wystarczy roślinkom bez donaważania.

A tak w ogóle, to kupowane w sklepacjh mają sporo różnych nawozów sztucznych
w sobie, ale jak rozumiem, chcesz miec rzczy lepszej jakości?

DJD

4. Data: 2007-04-26 17:10:12

Od: "ola" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> pewno dla Was jest to pytanie naiwne, ale mam nadzieję, że odpowiecie
> niedoświadczonej "ogrodniczce".

Dziekuję.

slimak
róże z pajęczynami
Kamienie, głazy wapienne - odkupie
Kosiarka reczna - same sie ostrza noze ?
chwalę się i pytam: co to?