Na czym polega dieta DO?

1. Data: 2003-04-11 07:02:24

Temat: Na czym polega dieta DO?
Od: "Manio" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym polega dieta DO?

2. Data: 2003-04-11 09:32:49

Temat: Re: Na czym polega dieta DO?
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@N...gazeta.pl> napisał
> Na czym polega dieta DO?

Na spożywaniu składników takich jak białko, tłuszcze i węglowodany w
jedynie niezbędnych dla funkcjonowania organizmu ilościach.

3. Data: 2003-04-11 10:12:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Na czym polega dieta DO?

Na początek:
Na objadaniu się tłuszczem (tłustymi potrawami) do woli, przy zachowaniu
pewnej ilości białka oraz znacznym ograniczeniu węglowodanów.

W wersji hardcore osoby stosujące DO muszą:
aktywnie działać w Arkadii, tępić www.optymalni.org (odmieńcy nieuznawani
przez oficjalne władze optymalnych), wspierać OSBO, wpłacać składki,
namawiać innych, nielubić lekarzy nieoptymalnych, twierdzić że lekarze to
mordercy, deptać grządki wegetarianom, mieć karłowate i głupkowate dzieci,
wykazywać umiarkowaną aktywność zyciową i umysłową.

;-P
Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

/

4. Data: 2003-04-11 10:17:57

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał

mieć karłowate i głupkowate dzieci,
> wykazywać umiarkowaną aktywność zyciową i umysłową.

Czyżby Twoja mamusia była na DO przed twoim urodzeniem?

5. Data: 2003-04-11 11:36:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mordercy, deptać grządki wegetarianom, mieć karłowate i głupkowate dzieci,
> wykazywać umiarkowaną aktywność zyciową i umysłową.

Biedny Janie... aż tak Ci odbiło? :(
Mowiłam już dawno - skończ z tym ECA i tym podobnymi wynalazkami, bo
zaczynasz bardzo nieprawidłowo odbierać rzeczywistość...
I oczywiście - nie wypowiadaj się za optymalnych, tak jak ja się nie
wypowiadam za Ciebie.

A przy okazji informuję, oczywiście nie Ciebie Janie, bo Ty już wszystko
wiesz, że jutro w Warszawie zainteresowani dietą optymalną, mają okazję
skorzystać z wykładów lekarzy optymalnych i dowiedzieć się o tej diecie
więcej :
Dnia 12 kwietnia 2003 r. o godz. 10.00 w Warszawie (Bemowo) przy ul. Gen. S.
Kaliskiego 25a (sala kinowa klubu WAT) odbędą się wykłady z zakresu żywienia
optymalnego prowadzone przez lek. med. Przemysława Palę i lek. med. Mariusza
Głowackiego. Wstęp wolny! Zapraszamy

Krystyna

6. Data: 2003-04-11 11:58:43

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
>
> mieć karłowate i głupkowate dzieci,
>
> Czyżby Twoja mamusia była na DO przed twoim urodzeniem?

Nie, moja mama była na innej diecie niż Twoja.
Posłuchaj przemówienia Kwaśniewskiego zanim się będziesz ośmieszał.
Kwaśniewski bardzo wyraźnie omawia problem "nadaktywności" osób nie będących
na diecie optymalnej.

7. Data: 2003-04-11 12:48:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b769cq$7re$1@news.onet.pl...
> Biedny Janie... aż tak Ci odbiło? :(
> Mowiłam już dawno - skończ z tym ECA i tym podobnymi wynalazkami, bo
> zaczynasz bardzo nieprawidłowo odbierać rzeczywistość...

Biedna Krysiu. Jak zauważyłaś we wcześniejszych wątkach jest na grupie kilku
optymalnych, którzy uskarżali się na problemy z funkcjonowaniem układu
nerwowego na diecie optymalnej. To wystarczy za odpowiedź i komentarz.

> I oczywiście - nie wypowiadaj się za optymalnych, tak jak ja się nie
> wypowiadam za Ciebie.

Wypowiadam się za siebie np wtedy kiedy ktoś chce uzyskać opinie innych. Tak
jest w tym przypadku.
Przypuszczam, że nie potrafisz zrozumieć tego, że zapytanie na niniejszym
forum jest skierowane do wszystkich uczestników

> [...]
> wiesz, że jutro w Warszawie zainteresowani dietą optymalną, mają okazję
> skorzystać z wykładów lekarzy optymalnych i dowiedzieć się o tej diecie

Dlaczego nie skorzystacie z wykładów normalnych, dobrych lekarzy lub
naukowców tylko pseudodoktorów i lekarzy tzw optymalnych?
Dlatego, ze ci uznani przez środowisko naukowe mają złe zdanie na temat DO?

BTW Naucz się czytać emotikony. Kup sobie jakiś poradnik dla lamerów itp
żebyś lepiej rozumiała kontekst cudzych wypowiedzi.

8. Data: 2003-04-11 13:56:33

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
> Biedny Janie... aż tak Ci odbiło? :(

Ty widzę ciągle dajesz sie podpuszczac Janowi.
Odpowiadaj na pytania autora watku a nie Janowi i wszystko wyjdzie duzo
lepiej.

9. Data: 2003-04-11 15:02:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dlaczego nie skorzystacie z wykładów normalnych, dobrych lekarzy lub
> naukowców tylko pseudodoktorów i lekarzy tzw optymalnych?

A kto Ci dał prawo oceniać lekarzy jako pseudolekarzy?

> Dlatego, ze ci uznani przez środowisko naukowe mają złe zdanie na temat
DO?

Wiesz Jasiu, ostatnio naukowcy z Harwardu zreformowali piramidę zdrowia, z
czego można by wywnioskować, że wszystkie polskie autorytety medyczne
lansujące dotychczasową piramidę zdrowia - lekko się pomylili i
skompromitowali... :)))
Tyle, że nie mogą już dopisać do swoich naukowych ekspertyz...
emotikonki... ;)
Pozostanie im odwrócić "kota ogonem" i zastosować jakąś słowną
ekwilibrystykę pseudonaukową, po to by nie spaść ze swych "mondrych stołków"
i znowu wylądować na cztery łapy. A co naiwniejsze społeczeństwo łyknie
następną "zdrową" pigułkę w formie nowej piramidy... po liftingu... ;)

> BTW Naucz się czytać emotikony. Kup sobie jakiś poradnik dla lamerów itp
> żebyś lepiej rozumiała kontekst cudzych wypowiedzi.

Ach... żartowaaaałeś?!? = 8o

Ty Jasiu nie żartujesz, Ty celowo wprowadzasz ludzi w błąd. Bo sam już nie
wiesz, co masz o tym wszystkim myśleć... ;(

Krystyna

10. Data: 2003-04-11 15:24:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b76le2$ffb$1@news.onet.pl...

> A kto Ci dał prawo oceniać lekarzy jako pseudolekarzy?

Prawo do oceny i opinii jest wrodzone.

> [...]
> czego można by wywnioskować, że wszystkie polskie autorytety medyczne
> lansujące dotychczasową piramidę zdrowia - lekko się pomylili i

Ostatnio amerykańscy naukowcy odkryli...
W Harwardzie mieszka wielu naukowców, także tacy z których śmieją się nawet
ich koledzy zatrudnieni w renomowanych uczelniach.

Ostatnio Kołodko zreformował ekonomię...
:-PPP

> [...]
> i znowu wylądować na cztery łapy. A co naiwniejsze społeczeństwo łyknie
> następną "zdrową" pigułkę w formie nowej piramidy... po liftingu... ;)

Rozpędzasz się w swoich fantazjach.

> Ach... żartowaaaałeś?!? = 8o
>
> Ty Jasiu nie żartujesz, Ty celowo wprowadzasz ludzi w błąd. Bo sam już nie
> wiesz, co masz o tym wszystkim myśleć... ;(

To Krysiu przypomnij nam wreszcie jak to publicznie na tej grupie
twierdziłaś, że dieta optymalna leczy AIDS i zapobiega homoseksualności
dzieci.
Będziemy mieć materiał do dyskusji nad wprowadzaniem w błąd.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

quiz