Na czym polega dieta MM?

1. Data: 2003-10-10 10:06:55

Temat: Na czym polega dieta MM?
Od: "wilga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, napiszcie, na czym polega dieta MM i pokażcie jakieś linki, na których
znajdę zasade stosowania. Z Waszych postów wnioskuję, że chodzi o jakieś
liczenie. pojęcia nie mam, w czym rzecz. Mam 35 lat, przy wzroście 166 cm. ważę
65 kg. Chciałabym ważyć max. 58 kg. Podejmowałam wiele prób, może tym razem by
się udało? Pomożecie?

2. Data: 2003-10-10 10:28:22

Temat: Re: Na czym polega dieta MM?
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wilga napisał:

> [...]
> 65 kg. Chciałabym ważyć max. 58 kg. Podejmowałam wiele prób, może tym razem by

Ogolnie polega na jedzeniu potraw czy produktow o niskim indeksie
glikemicznym, nielaczeniu tluszczow z weglowoadanami, oraz jedzeniu
zywnosci jak najmniej przetworzonej przez przemysl.
Wiadomosci na temat tej diety znajdziesz m.in.
www.misiczka.com
www.montignac.prv.pl
www.kalorie.net
http://hafsa.republika.pl/diety/montignac.htm - tu sa inne linki
na stronie janka Werbinskiego www.janwer.com w dziale dieta
jesli cos nie rozumiesz -po prostu zapytaj.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

Na czym polega dieta MM?
Ciekawostka - Atkins
Kupie Xenadrine
Atkins a czerwona herbata