Na grupie.

1. Data: 2001-09-22 11:08:23

Temat: Odp: Na grupie.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Oh, w to nie watpie.
Nie to mialem na mysli. Chodzilo mi o to, ze moje opinie moga byc traktowane
jako wolne, choc krytykowane, ale podejscie do problemu Jamnika w pewnych
wypadkach wydaje sie nieco dziwne. Mysle, ze czlowieka trzeba olac, bo pomoc
juz nie. Szkoda czasu na glupie posty i nie trzeba ich, rzeczywiscie,
czytac.
Homer
Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-22 11:17:33

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
OK, wszystko w porzadku, ale sa pewne granice. Wolnosc oznacza miedzy innymi
tolerancje, jak rowniez mozliwosc krytyki, co uczynilem, ale nie pozwala
kogos, w przypadku Jamnika sa to kobiety, obrazac. Pisac wowczas mozna
wszystko. Gdyby list internetowy byl dowodem w sadzie, to ten czlowiek
zostalby juz pewnie pozwany za pomowienia przez jakas urazona Pani, co bylo
by dla niego najbardziej odpowiednie. Ale, na jego szczescie, nie ma
regulacji prawnej dotyczacej listu internetowego jako dowodu podczas
przewodu sadowego.
Ja w swoich postach jego nie obrazilem, bo umiejetnosc wyrazania swoich
uczuc, jak tez opinii, mowa lub pismem jest wazna.
On tego niestety, nie potrafi.
Homer
PS. Jak czytam, to moje wierszyki wywolaly wieksz dyskusja niz inne
nurtujace dzis tematy. Niezmiernie ciekawe, ze jak chodzi o czlowieka to
pisze sie wiecej o nim niz o jakims problemie, ktory dotyczy wieksze grono
osob. A swoja droga to interesuje mnie dlaczego tak latwo oceniamy
jednostki, a nie zjawiska? Moze to brak tolerancji, albo zawisc. To chyba
kolejny problem do dyskusji.
Pozdrawiam, Homer
Użytkownik Yoshi <x...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9og98r$6bs$...@h...uw.edu.pl...
> Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

1. Data: 2001-09-22 13:16:52

Temat: Re: Na grupie.
Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ohs0q$2nl$...@n...onet.pl...
> [...]
> Gdyby list internetowy byl dowodem w sadzie, to ten czlowiek
> zostalby juz pewnie pozwany za pomowienia przez jakas urazona Pani, co
A widzisz, niestety nie czytalem jego postow ( poza kilkoma pierwszymi ),
wiec jezeli serio
napisal - pani Krysia Kowalska jest **** to sorry, moj blad...

> On tego niestety, nie potrafi.

Wg mnie potrafi ale po prostu robi sobie jaja i tyle. A wierszyki jak ten
Twoj sa tylko
woda na ten jego mlyn ( czy jak to przyslowie szlo ;) )

pozdrawiam , Yoshi :)

1. Data: 2001-09-22 19:31:41

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Nie bylbym taki przekonany i zawiedziony, gdyz wydaje mi sie, ze jesli
ktos
> pisze takie bzdury i w taki sposob, to nie jest raczej zrownowazony
> umyslowo. Istnieje jeszcze jedna mozliwosc, ze facet doznal powaznej
> przykrosci od kobiet i w ogole od ludzi i teraz jedyna jego forma zemsty
> jest wypisywanie roznych fanaberii.

Spojrz na siebie. Dorosly facet a pisze takie "madre" wierszyki o czlowieku,
ktorego nie zna. Wiesz czemu mnie nie lubisz? Bo mnie nie znasz. A wiesz
czemu nie chcesz mnie poznac, bo lubisz mnie nie lubic.
Daj ludzim wyrazac swoja opinie. Wika jast czlowiekiem, ktorej Bog dal wolna
wole i sama moze decydowac czy jestem debilem czy nie. Wiem ze Ty tak
myslisz i szczerze Ci powiem ze mam to wali. Mozesz wyslac i 1000 tych Twoim
zdaniem "znakomitych wierszykow" w ktorych bedziesz mnie obrazal na 10000000
roznych sposobow. I powiedz sobie szczerze myslisz ze Ci to cos da?
Obrazajac mnie ograniczasz prawo do wypowiadania swoich opini- to z
konstytucji. I jeszcze jedno nie zyskujesz przyjaciol, tracisz ich na moja
korzysc.
Grobowo powazny Jamnik
P.S. Chce byc Twoim przyjacielem. Dlaczego Ty nie chcesz tego, dlaczego mi
nie pozwalasz na czysto ludzkie uczucia?

1. Data: 2001-09-22 19:34:55

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS.
> Ale sie ludzie nim przejmujecie, wystarczy nie klikac na jego posty i nie
> ma problema :)

Jak beda to robic to niczego sie madrego nie dowiedza. A pozatym bedzie wam
nudno. Nie oklamuj grupy. Sam czytasz moje posty. Pisales ze sa rewelacyjne.
Nie wiem co teraz o Tobie myslec... Jestes wilkiem w skorze owcy. Nie pisz
wiecej do mnie na priva.
Zawiedziony Jamnik

1. Data: 2001-09-22 19:38:02

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiadajac na nie daje sie przyzwolenie na obrazanie ludzi i pisanie
> idiotyzmow. A myslalem, ze grupa psycho jest normalna.

Chciales powiedziec ze dzieki Tobie jest normalna? Widzisz jak sie
myliles...
Pisanie idiotyzmow- ja tak robilem to, robie i bede robil. I otwarcie o tym
mowie. A co jest nie idiotycznego w Twoich wierszykach? Tylko nie pisz ze
moje posty byly debilne to to byl odwet. Dziecinada.

1. Data: 2001-09-22 19:43:05

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Ok, wiec pytanie - czy czytujesz wszystkie gazety jakie sa wydawane w
naszym
> fajnym kraju i czy ogladasz wszystkie programy,
+Chwyt ponizej pasa.:( Nieladnie. W Polsce nie wydaja gazet brailem a
telewizja bez obrazu to radio.

> Mamy wolnosc pogladow i kazdy moze byc takim czubem, jak tylko mu
odpowiada
+ OK!

> ( byle by nie narzucal swoich pogladow innym, HOMER TO ROBI

czego jamnik nie robi ) ZGADZA SIE JAMNIK jest grzecznym zwierzaczkiem
tylko troche nieoswojonym. Potrzebuje miske jedzenia co 2 godziny i troche
ciepla.

1. Data: 2001-09-22 19:50:03

Od: "kali" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoshi" <x...@p...com> wrote in message news:9og93b$6b9$1@h1.uw.edu.pl...

> ja zas nie :)

normalny - zgodny z normą, przeciętny, czyli tak jak większość, a jak uczy
historia - większość jest głupia ;) (bez obrazy :).
wniosek: jestem nienormalny :)

Piotrek
Pozdrawiam

PS.
Naginane - Słownik Języka Polskiego
Normalny - (...) 2. o ludziach: będący w pełni władz umysłowych, zdrowy
psychicznie.
wniosek: jestem normalny
wniosek2: ach ta manipulacja... :)

--
"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi
przeciętnego, nadyma małego."

Piotrek - p...@i...pl

1. Data: 2001-09-22 20:30:38

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...

> A ja to zrozumialem!@!@
> --
> "Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
> <http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Heh, to pewnie przez te paranauki ;)
pozdrawiam, Yoshi :)

1. Data: 2001-09-22 23:17:36

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yoshi napisał(a):

> [...]
> bylo
> A widzisz, niestety nie czytalem jego postow ( poza kilkoma pierwszymi ),

Niepisal. A dziwne jest ze zadna pani niepoczula sie urazona, a Homer sie
urazil..
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

U lekarza.
mam mord w oczach!eTaTa!!!
Dlaczego tam jest tak pusto?