Na temat nalewki galaretki

1. Data: 2006-09-20 02:27:37

Temat: Na temat nalewki galaretki
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja wieloowocowa nalewka po odfiltrowaniu zamienila sie w galaretke.
Czy jesli dodam alkoholu, to sie rozpusci? A jesli nie alkohol, to co?
moze sok z kiwi albo ananasa?

MB

2. Data: 2006-09-20 03:42:32

Temat: Re: Na temat nalewki galaretki
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
> Moja wieloowocowa nalewka po odfiltrowaniu zamienila sie w galaretke.
> Czy jesli dodam alkoholu, to sie rozpusci? A jesli nie alkohol, to co?
> moze sok z kiwi albo ananasa?
>
> MB
mocny alkohol...
co to za nalewka co sie zgalaretnila ???
podgrzac az sie sie "nalewka" rozpusci i ostudzi i dolac spirytu
zamieszac do butelek i niech sobie czeka...
Mars

3. Data: 2006-09-20 03:55:01

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> [...]
> podgrzac az sie sie "nalewka" rozpusci i ostudzi i dolac spirytu
> zamieszac do butelek i niech sobie czeka...
oczywiscie podgrzac w czyms zamknietym zeby sie do konca % nie ulotnily...
M.

4. Data: 2006-09-20 10:36:57

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:12h19ouierrb083@corp.supernews.com...
> Moja wieloowocowa nalewka po odfiltrowaniu zamienila sie w galaretke. Czy
> jesli dodam alkoholu, to sie rozpusci? A jesli nie alkohol, to co? moze
> sok z kiwi albo ananasa?

Kiwi i ananas, o ile wiem, rozkladaja zelatyne. A galaretka owocowa to
pektyny...

Dodaj alkoholu, zanim zaczniesz eksperymentowac z gotowaniem.

Albo wrzuc do alembika i przedestyluj.

DJD

Grzyby po raz n-ty....
oliwa aromatyzowana- jak?