Nadciśnienie....

1. Data: 2007-02-21 19:19:30

Temat: Nadciśnienie....
Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć czy będąc chory na nadciśnienie tętnicze mogę
starać się o zaświadczenie lekarskie które umożliwi mi niepracowanie na
nocnej zmianie w hurtowni.
Dzięki. K.

2. Data: 2007-02-22 07:52:48

Temat: Re: Nadciśnienie....
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Komanczo Z." <z...@z...ru> napisał w wiadomości
> [...]
| Chciałbym się dowiedzieć czy będąc chory na nadciśnienie tętnicze mogę
| starać się o zaświadczenie lekarskie które umożliwi mi niepracowanie na

Obawiam sie ze takie zaswiadczenie moze uniemozliwic prace wogole (znajac
postepowanie pracodawcow).

Vx

3. Data: 2007-02-22 14:07:27

Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru> szukaj wiadomości tego autora

VigoX napisał:

> Użytkownik "Komanczo Z." <z...@z...ru> napisał w wiadomości
>
> Obawiam sie ze takie zaswiadczenie moze uniemozliwic prace wogole (znajac
> postepowanie pracodawcow).
>
> Vx

W mojej firmie 2 już 2 kobietki które nie pracują w nocy ale one były po
wypadkach i operacjach kręgosłupa i mają takie papierki i obawiam się żę
nadciśnienie może nie przejść

4. Data: 2007-02-22 14:41:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałbym się dowiedzieć czy będąc chory na nadciśnienie tętnicze mogę
> starać się o zaświadczenie lekarskie które umożliwi mi niepracowanie na

Masz dziwny sposób rozumowania. Ja mając nadciśnienie, zachodziłbym w głowę
nad jego przyczyną, i jeżeli bym do tej przyczyny dotarł, starałbym się ją
wyeliminować...:)))
Nie wierz tylko w zapewniania lekarzy, że nadciśnienie jest nieuleczalne i
musisz je mieć do końca życia, łykając tylko tabletki na jego obniżenie.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-02-23 13:01:18

Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

> [...]
> musisz je mieć do końca życia, łykając tylko tabletki na jego obniżenie.

Jurek ja się nie radzę jak je zlikwidować tylko jak załatwić papierek
aby nie pracować na nocną zmianę czy to kurwa mać tak cięzko
napisałem?Bo jak je zlikwidować to ja wiem od dawna

6. Data: 2007-02-23 21:37:08

Od: "JohnyBravo" <j...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Zastanow sie co jest przyczyna tego nadcisnienia !

Dam ci prosty przyklad pracuje za granica jem niewiele i same rosliny i
pracuje duzo zero nerwow praca fizyczna cinienie w normie!
Ale jak wroce do domu zero ruchu piwko wodlka zona mnie wkoriw ai cisnienie
170/110
biore tabletki cisnienie spada !

Przy nadcisnieniu wskazany jest ruch!

7. Data: 2007-02-25 16:36:10

Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru> szukaj wiadomości tego autora

JohnyBravo napisał:

> [...]
> pracuje duzo zero nerwow praca fizyczna cinienie w normie!
> Ale jak wroce do domu zero ruchu piwko wodlka zona mnie wkoriw ai cisnienie

To co piszesz to prawda

zaczerwieniona skora dloni w zime
Prostata a stolec
insulina - interpretacja