Nadmierna cieplota ciala,gwaltowne pocenie hmm?

1. Data: 2002-02-20 10:19:59

Temat: Nadmierna cieplota ciala,gwaltowne pocenie hmm?
Od: "posazek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktos z grupowiczow mi pomoze wysunac jakas teorie, mam problemy z
nadmierna cieplota ciala, przy niewielkim wysilku wzrasta mi zbyt gwaltownie
temperatura ciala i zbyt szybko gwaltownie i obficie sie poce. Mam tez
nadwrazliwa skore nie wiem czym to moze byc spowodowane, mam 25 lat i te
obiawy wystepuja od ok 3. Gdy robilem badania na studia bylo to 2 lata temu
nie wykazaly one zadnych nieprawidlowosci. Odzywaiam sie w miare
normalnie,przyjmuje witaminy i od czasu do czasu uprawiam sport.Moze to byc
obiawem stresu ? mam zamiar zrobic kompleksowe badania ale moze ktos spotkal
sie z takim przypadkiem i w jakis sposob mnie nakieruje.

Pozdrawiam :)

2. Data: 2002-02-20 15:19:03

Od: "Jester" <j...@a...ch.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo. Normalnie zaczynam funkcjonować poniżej 15 st. C. Nigdy mi nie
jest zimno i przy najmniejszym ysiłku zaczynam się obficie pocić, dodam że
mam 24 lata.

3. Data: 2002-02-20 21:08:09

Od: "bikej" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"posazek" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
spotkal
> sie z takim przypadkiem i w jakis sposob mnie nakieruje.

I ja mam podobnie od ok. trzech lat. Mam 23. Ze skórą to samo. Być może jest
to właśnie na gruncie psychiki.
Jakie kompleksowe badania masz zamiar zrobić? Na pewno daj sobie zbadać, czy
nie masz nadczynności tarczycy.
pozdro,
bk

4. Data: 2002-02-21 10:03:44

Od: "posazek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bikej" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

jest
> to właśnie na gruncie psychiki.
> Jakie kompleksowe badania masz zamiar zrobić? Na pewno daj sobie zbadać,
_____________

Moze nie jest to tragedia nie przeszkadza mi to az tak w zyciu nie czuje sie
tez chory ! ale te obiawy mnie mocno denerwuja, w wakacje czy nawet wiosna
nie moge nosic ubran,koszul na ktorych widac bardzo plamy pod wplywem
wilgoci, dbam bardzo o higiene ale po calym dniu np pracy czuje sie mocno
nie swierzy :) moze to glupie ale chcialbym wreszczcie cos z tym zrobic.
Widze ze nie jestem odmiencem i uskarzaja sie na to tez i inne osoby, pod
koniec miesiaca przebadam sobie krew i pujde do specjalisty lepiej dmuchac
na zimne (..) hihi

statystyka medyczna
problem z naskorkiem u rak i nog u dzieci i doroslych
Pomocy - jak zmniejszyc alergiczne swedzenie dziecku?
Roaccutane
Przedsiebiorstwo zagraniczne w Polsce, poszukuje lekarzy medycyny,