Nadużycie Xylometazolinu

1. Data: 2008-05-28 19:05:07

Temat: Nadużycie Xylometazolinu
Od: "Brendo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym może skutkować używanie przez dłuższy czas tych kropli na katar, nie
piszę oczywiście o tygodniu czy dwóch, raczej o kilku latach używania. Nie
zauważyłem zobojętnienia na krople, nadal działają choć zawsze używam
najsłabszej wersji.

Będę wdzięczny za wszelkie informację
Michał

2. Data: 2008-05-28 21:19:02

Temat: Re: Nadużycie Xylometazolinu
Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzależnia- stale potrzebujesz go używać; inne skutki to np. zanik śluzówki

3. Data: 2008-05-29 18:02:21

Od: "Brendo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, śluzówka chyba jeszcze działa :) tylko okazuje się że mam jednak
jakiś nałóg :)

4. Data: 2008-05-31 19:05:49

Od: "marekjan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brendo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piszę oczywiście o tygodniu czy dwóch, raczej o kilku latach używania. Nie
> zauważyłem zobojętnienia na krople, nadal działają choć zawsze używam

Ja z przepisu lekarza miałe przepisywane stale
od 1972 i w 1985 roku jedna laryngolog
stwierdziła, że należy od tego odejść.
Mnie pomogły robione krople z prednisolonem
betadrinem, rhinazinem i xylometazoliną
stosowałem ich coraz mniej i po roku wcale.
Od 22 lat nie musze brać.
Zatoki miałem chore poważnie, jdnak okazało się
że podłożem choroby nie są zaziębienia tylko alergie.

Leszek Pałka świetny chirurg
Ropiejące uszy
wybity palec ...
naczyniak
Jakie mogą być skutki zaniechania operacji przegrody nosa?