Nadżerka

1. Data: 2003-12-10 21:30:21

Temat: Nadżerka
Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Proszę o radę na temat usunięcia nadżerki - wypalać czy zamrażać?
Szukałam w Googlach - temat przewija się, ale jednoznacznej odpowiedzi nie
znalazłam.
Byłam u dwóch różnych lekarzy - jeden wykonuje zamrażanie, drugi wypalanie i
każdy twierdzi

że jego metoda jest lepsza.
Zwolennik zamrażania twierdzi że lepiej się goi i nie ma bezpośredniej
ingerencji na ranę. Z

kolei ten od wypalnia twierdzi że przy zamrażaniu są często nudności i kobieta
odczuwa

większy dyskomfort podczas zabiegu (wyciąga się macicę do zewnątrz, co jest
nieprzyjemne dla

pacjentki).Odradza też zamrażanie kobietom, które jeszcze chciałyby rodzić.

Poradźcie coś prosze albo chociaż zweryfikujcie te argumenty.

Pozdrawiam wszystkich,
Monika

2. Data: 2003-12-10 22:02:06

Temat: Re: Nadżerka
Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
cut. Z
> [...]
> odczuwa
>
> większy dyskomfort podczas zabiegu (wyciąga się macicę do zewnątrz, co jest

ROTFL!
Bzdura!
POczytaj archiwum p.s.m.
Vlad

3. Data: 2003-12-10 22:04:52

Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monika wrote:
> cut. Z

> ROTFL!
> Bzdura!
> POczytaj archiwum p.s.m.
> Vlad

Nie wiem skad sie biora ludzie ktorzy udzielaja odpowiedzi na newsy ktorych
nie przeczytali...
Jak myslisz, czy ja w googlach szukalam na grupie o robotkach recznych ???

4. Data: 2003-12-11 01:03:04

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> większy dyskomfort podczas zabiegu (wyciąga się macicę do zewnątrz, co
jest
> nieprzyjemne dla
> pacjentki).
to jest bzdura.

> Odradza też zamrażanie kobietom, które jeszcze chciałyby rodzić.
akurat odwrotnie- to wypalanie odradza sie nieródskom.

najlepsze jest laserowanie

5. Data: 2003-12-11 06:39:38

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Nie wiem skad sie biora ludzie ktorzy udzielaja odpowiedzi na newsy ktorych
> nie przeczytali...
> Jak myslisz, czy ja w googlach szukalam na grupie o robotkach recznych ???

Chyba tam szukalas....
na p.s.m. pisalem o tym 30.11.
poszukaj tez w archiwum news co pisal na ten temat suzuki nakai.
Vlad

6. Data: 2003-12-11 21:13:22

Od: "melaine" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vlad" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> poszukaj tez w archiwum news co pisal na ten temat suzuki nakai.

Od jakiegoś czasu usiłuję podjąć decyzję co zrobić ze swoja nadżerką.
Przeszukałam oczywiście google. Poza tym dowiaduję się tu i tam i z
uzyskanych informacji wynika, że zwyczaj zdobywania pieniędzy poprzez
wypalania, zamrazanie i laserowanie kobiet zachował się tylko w naszym
kraju. Nasi zachodni sąsiedzi po prostu zostawiają i nic nie robią z
nadżerkami. Czescy lekarze twierdza, że i u nich odeszło się od tych
sprytnych sposobów. O co więc chodzi? Dlaczego? Tylko dla pieniędzy?
Vlad chodzi Ci o ten post gdzie "Albania i my..."? Czy jakiś ginekolog
zechciałby napisać co tak naprawdę jest dobre dla zdrowia kobiety? I
jeśli taka nadżerkę zostawi się samej sobie, to czy to nie jest
niebezpieczne?
Bardzo proszę... Widzicie przeciez ile kobiet tutaj.. ech...

--
Pozdrowienia
Mel.

7. Data: 2003-12-21 21:52:53

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> akurat odwrotnie- to wypalanie odradza sie nieródskom.
>
> najlepsze jest laserowanie

Ja jestem rodzaca,wiec polecam zamrazanie.

Pozdrawiam.Magda

Trądzik - czy jest skuteczna metoda?
sex w ciazy
prawa pacjenta