sex w ciazy

1. Data: 2003-12-10 21:08:49

Temat: sex w ciazy
Od: "ciocia" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy bedac w ciazy mozna uprawiac sex bez zagrozenia dla dziecka i dla siebie??
jesli istnieja jakies zagrozenia to jakie i jezeli to mozliwe to jak im
zapobiec??

2. Data: 2003-12-10 23:26:16

Temat: Re: sex w ciazy
Od: "Maciek Tychy" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciocia" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> czy bedac w ciazy mozna uprawiac sex bez zagrozenia dla dziecka i dla
siebie??
> jesli istnieja jakies zagrozenia to jakie i jezeli to mozliwe to jak im
> zapobiec??

Eeeetam zrob mu po francusku nie zaszkodzi napewno,a chlop sie
ucieszy.Pozdrawiam

3. Data: 2003-12-11 01:05:36

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli ciąża przebiega bez problemów to seks nie jest przeciwwskazany

4. Data: 2003-12-11 15:11:03

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapobiec??
>
> --
> jeśli ciąża przebiega bez problemów to seks nie jest przeciwwskazany

Nie w każdym przypadku seks jest dopuszczalny ale też nie w każdym zakazany.
Zalecałabym w tym temacie konsultację z ginekologiem-położnikiem, najlepiej
tym który prowadzi daną ciążę, bo tylko on zna dokładnie przebieg ciąży i
historię pacjentki. Zazwyczaj lekarze nie zalecają seksu w pierwszym
trymestrze ciąży, który jest dość niepewny, najłatwiej wtedy o poronienie
(nie bez powodu kobiety w tym okresie w większości nie interesują się
seksem). Potem, jeśli ciąża nie jest zagrożona i przebiega normalnie, nie ma
przeciwwskazań. Po rozpoczęciu ósmego miesiąca ciąży możliwe jest
przyspieszenie porodu poprzez współżycie, gdyż sperma zawiera
prostaglandyny, które z kolei wywołują skurcze. Słyszałam nawet, że w
pierwszej fazie porodu (ale tylko do odejścia wód płodowych) przyspiesza
rozszerzanie się szyjki. Ale... to już inna sprawa :). Reasumując zalecam
kontakt z lekarzem, on na takie pytania odpowiada pewnie każdej pacjentce, a
zawsze lepiej się upewnić.

D.

prawa pacjenta
Christina Aguilera naked 1582