Nadzienie wytrawne

1. Data: 2005-04-20 08:38:07

Temat: Re: Nadzienie wytrawne
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:d3u5ji$j2k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości news:d3u3el$7lh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To mięso to chyba nie surowe? Jak dokładnie to robisz?

Smażę mięso z cebulą, dodaję pomidory i zioła prowansalskie, redukuję.
Pycha.

> Ja kombinuję w kierunku czegoś małego co można by sobie do piwa przekąsić.
> No chyba ze ten duży prostopadłościan potem w plasterki?

No tak mi się marzy właśnie.

Margola

1. Data: 2005-04-20 10:49:00

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:
> (...)Mam więc pytanie: czym można to
> nadziać. Macie jakieś sprawdzone przepisy na taki niesłodki farsz?

Robilam kiedys nadzienie z tunczyka z puszki (+ chyba jajka na twardo
posiekane + przyprawy do smaku). Wprawdzie nie do tych ciasteczek, a
serowych, no ale oba chyba podpadaja pod ciasto polfrancuskie i byly
calkiem niezle.

Maria

1. Data: 2005-04-20 18:01:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 19 kwietnia 2005 10:21 użytkownik
bella, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ser wymieszany z koncentratem pomidorowym (gotowym lub wlasnorecznie
> zrobionym) , jajkiem na twardo, koperkiem.
> Koncentrat powinien byc bardzo gesty, zeby farsz byl taki
> "niesrozwalający sie"
>
> Taki farsz daję do pierożków smażonych na tłuszczu (takich wigilinych:)

O, to jest ciekawe z tymi pierożkami. A ciasto pierożkowe jest takie jak na
zwykłe pierogi? A może pyzowe? A może jeszcze inne? Francuskie?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-21 08:05:21

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> O, to jest ciekawe z tymi pierożkami. A ciasto pierożkowe jest takie jak na
> zwykłe pierogi? A może pyzowe? A może jeszcze inne? Francuskie?

Poniewż pierożki te robię tylko na wigilię (sporadycznie), to nie
pamiętam przepisu:)
Wieczorem poszukam i jutro napiszę.

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

schaboszczak po prowansalsku a'la Dajczak
granulat sojowy
Constar - podobno jakas afera... ma ktos jakies linki?
sosy z mleczkiem kokosowym
dylemat wędliniarski