Nagrody Nobla '99

From: "Skowron Bartek" <s...@d...o.k.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Nagrody Nobla '99
Date: Sat, 25 Dec 1999 16:54:20 GMT

Hi!
nei wiem czy na tej gupie moge sie oto spytac, ale jakos tak pomyslalem ze
moze tu?
chodzi mi oto, czy ktos nie moglby mi podac adresu stron WWW np. Nagrody
Nobla '99 ??? musze wiedziec o wszystkich przyznanych nagrodach nobla w tym
roku (kto, za co, z jakiej dziedziny, wszystko!)
a moze ktos wie???
bardzo jest mi to potrzebne do szkoly
szukalem na InfoSeek i AltaVista, ale znalazlem tylko pojedyncze nagrody :((
prosze o pomoc TYLKO na priv, bo na liscie nie jest zapisany :(
pozadrawiam...

--
WWW: HARD-CORE Page! : http://drugfree.o.k.pl : EMAIL: s...@d...o.k.pl
WWW: #kolbuszowa Page! : http://www.torch.net.pl/~sk4/