Najedzone zwierzątka Lanarte

1. Data: 2004-01-16 09:53:33

Temat: Najedzone zwierzątka Lanarte
Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy macie może oryginalne schematy takich zwierzątek (jakiś czas
temu cieszyły się one dużym zainteresowaniem), które sprawiają wrażenie jakby
były przejedzone :). Ja mam tylko przerabiane w PCStitch'u: kot, krówka,
papuga, rybka. Czy są jakieś jeszcze z tej serii? A może wyszywałyście z tych
przerabianych schematów? Jeśli tak to wypowiedzcie się, jaki jest efekt. Bardzo
proszę o oryginalne schematy, jeśli macie na: m...@l...wil.pk.edu.pl lub
m...@p...onet.pl. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2004-01-16 10:27:18

Temat: Re: Najedzone zwierzątka Lanarte
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> były przejedzone :). Ja mam tylko przerabiane w PCStitch'u: kot, krówka,
> papuga, rybka. Czy są jakieś jeszcze z tej serii? A może wyszywałyście z

Jesli przejedzone to chyba mialas na mysli zwierztka Heritage?
Jesli tak to siedza tutaj:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=12992
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=12992&p
=2

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Strasbourg)

1. Data: 2004-01-16 10:30:35

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli przejedzone to chyba mialas na mysli zwierztka Heritage?
> [...]

Pusiu, jesteś kochana. Dziękuję bardzo. Właśnie o te mi chodziło i nie dziwne,
że nie mogłam namierzyć ich na stronie Lanarte. A wyszywałaś może któreś wg
tych schematów? Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2004-01-16 13:20:18

Od: "Inga" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wyszywalam i wyszlo super i wisi u mojej dzidzi w pokoiku ;))
pozdrawiam
Inga

Czapka na drutach
[xxx]piekne lecz niekompletne:(