Najnowsze wytyczne leczenia migreny

1. Data: 2002-11-21 14:39:27

Temat: Najnowsze wytyczne leczenia migreny
Od: "news.tpi.pl" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie największe w USA organizacje zrzeszające lekarzy specjalistów, American
College of Physicians-American Society of Internal Medicine (ACP-ASIM) i
American Academy of Family Physicians (AAFP), wspólnie opublikowały wytyczne
dotyczące leczenia migreny

http://www.labmed.com.pl

2. Data: 2002-11-21 14:58:25

Temat: Re: Najnowsze wytyczne leczenia migreny
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" wrote:

> [...]
> American Academy of Family Physicians (AAFP), wspólnie opublikowały wytyczne

Czy pisze tam, ze migrene wywoluja infradzwieki i dlatego tak trudno z
nia walczyc, bo zrodlo emisji nie emituje infradzwiekow ciagle
i dlatego podatnosc na migreny jest tak rozna, bo rozna jest
czestotliwosc wlasna organow danego czlowieka.

W necie napisano na ten temat duzo artykulow, jak wojsko wywolywalo
migrene u przeciwnikow, budujac duze generatory infradzwiekow i montujac
je np. naprzeciw ambasady.
Uwazano ze jest to doskonala bron, bo tajna, niewidzialna, a skuteczna,
gdyz czynila ludzi bezwolnymi, zestresowanymi, schorowanymi bez
widocznej przyczyny.
Znajomy mi powiedzial o domu w Belchatowie, w ktorym umierali szybko
ludzie, bo pod spodem byla rura od klimatyzacji z wentylatorami , ktora
byly przenoszone drgania do konstrukcji budynku.

Migrena to inaczej zdolnosc odbioru okreslonych czestotliwosci,
a glowa, czaszka pelni tutaj role rezonatora i dlatego dolegliwosci sa
tak nieznosne i nie do usuniecia.

Jacek

3. Data: 2002-11-22 18:50:52

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Nov 2002 15:58:25 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:

>Migrena to inaczej zdolnosc odbioru okreslonych czestotliwosci,
>a glowa, czaszka pelni tutaj role rezonatora i dlatego dolegliwosci sa
>tak nieznosne i nie do usuniecia.

Bzdura.
Migrene wywoluje sie telepatycznie, na znaczne odleglosci. Znajoma mowila mi, ze
w czasie II wojny Hitler sciagnal z Tybetu mnichow, ktorzy wywolywali migrene u
jednego goscia z Tychow. A obecnie zajmuje sie tym Mossad. Nie ma na to zadnego
lekarstwa, poza amputacja glowy oczywiscie.

Tomek,
agent Mossadu .

4. Data: 2002-11-23 18:00:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Migrena to inaczej zdolnosc odbioru okreslonych czestotliwosci,
> a glowa, czaszka pelni tutaj role rezonatora i dlatego dolegliwosci sa
> tak nieznosne i nie do usuniecia.

Coraz więcej chorób obecnie jest uważanych przez medycynę za - nie do usunięcia.
Ja jestem przykładem (i wcale nie odosobnionym), że przyczyna jest bardzo
prozaiczna - jedzenie, po prostu niewłaściwe odżywianie się. Traktowanie
brzucha jak śmietnik, do którego wszystko można wrzucić.
Ja miałam przez kilkanaście lat bóle głowy, które w ostatnich latach trwały już
po 2-3 doby w każdym tygodniu. Od ponad czterech lat nie mam żadnych bólów
głowy, wyleczyła mnie dieta - optymalna.

Krystyna

usg piersi
Wpływ kompleksowej rehabilitacji na rozwój mowy u dzieci
rozwój piersi u dziecka
Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.