Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.

11. Data: 2013-06-13 21:42:48

Temat: Re: Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

13/06/13 16:49, Andromeda wrote:

> Alez on to wie...bo tam wlasnie tych najwięcej ;)

To katolickie pro-life dokonujące zamachów w USA to protestanci?

12. Data: 2013-06-13 22:02:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 21:42:48 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:

> To katolickie pro-life dokonujące zamachów w USA to protestanci?

Nie wiem -nie siedze w tych klimatach ;P
a pisałem o resortach silowych...
i w ogole o społeczeństwie
ale bym się nie zdziwil
gdyby jednak tak jak
napisalos wyszlo

13. Data: 2013-06-13 22:29:30

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 22:02, m...@g...com wrote:

> Nie wiem -nie siedze w tych klimatach ;P
> a pisałem o resortach silowych...
> i w ogole o społeczeństwie
> ale bym się nie zdziwil
> gdyby jednak tak jak
> napisalos wyszlo

To co pierdolisz jak nie wiesz, katolicy z pro- life non stop w usa
dokonują zamachów bombowych, mordów, podpaleń , porwań-są określani
jako- wewnętrzny terroryzm USA i dlatego zostali przez depertament
obrony wpisani jako terroryści.
A tu na frondzie i w polskim internecie na katolickich stronach, jak
kogoś zamorduje katolicka armia boga, to wyją z radości i modlą się o
to że bozia pozwoliła zamordować natępnego lekarza. Masz linki powyżej
wklejone ile zamachów ile mordów itd.

14. Data: 2013-06-14 13:10:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wreszcie ktoś odważył się i złamał zakaz mówienia prawdy o religiantach.
> Pozostaje tylko jeszcze wyjaśnić DLACZEGO wymyślili sobie Boga i stali się
> religiantami. Dlaczego musieli wymyślić kogoś do kogo muszą się odwoływać
> w oczekiwaniu pomocy i pośmiertnej nagrody ?

Przeciez andometia pierdzi to samo w kolko, wiec jakie wreszcie?

BTW pobredzanie andomedy i "bibuly" nie ma nic wspolnego ze wskazanym jako
zrodlo dokumentem.

15. Data: 2013-06-14 13:49:11

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-13 17:44, Andromeda pisze:
> http://www.bibula.com/?p=67951

- Religijni mężczyźni i kobiety, którzy służyli armii wiernie przez
wieki nie powinni być porównywani do tych, którzy regularnie zagrażają
pokojowi i bezpieczeństwu Stanów Zjednoczonych - wyraził swoje oburzenie
emerytowany kapelan i dyrektor wykonawczy Sojuszu Kapelanów na rzecz
Wolności Religijnej, Ron Crews. Duchowny dodał w komunikacie prasowym:
,,To jest haniebne dla armii, aby dopuszczać się tego typu klasyfikacji".

16. Data: 2013-06-14 16:01:43

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 13:49, Klin <""klin
\"@wp.pl,

,">
wrote:
> [...]
> Wolności Religijnej, Ron Crews. Duchowny dodał w komunikacie prasowym:
> "To jest haniebne dla armii, aby dopuszczać się tego typu klasyfikacji".

Bo to jest strona religijna , więc pomijam dyskusje w tym linku z
faktami religiantów, chodzi mi o sam fakt, dlatego pomijam, bo
religianci nie widzą swojej nienawiści im się wydaje że świat ich
nienawidzi.

17. Data: 2013-06-14 16:05:24

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 13:10, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "LeoTar" <R...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:kpctht$4bl$1@portraits.wsisiz.edu.pl.
..

> Przeciez andometia pierdzi to samo w kolko, wiec jakie wreszcie?
>
> BTW pobredzanie andomedy i "bibuly" nie ma nic wspolnego ze wskazanym jako
> zrodlo dokumentem.

Na frondzie też wyją, nasz dziennik też wyje że ich tak potraktowano,
dlatego nie chodzi mi o skargi religiantów , bo oni nie chodzą po
ziemi, nie widzą jak się zachowują, ale o fakt.

18. Data: 2013-06-18 18:28:17

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-06-14 16:01, Andromeda wrote:

> [...]
> faktami religiantów, chodzi mi o sam fakt, dlatego pomijam, bo
> religianci nie widzą swojej nienawiści im się wydaje że świat ich

Czyżbyś był religiantem? - też nie dostrzegasz swojej nienawiści.

19. Data: 2013-06-18 18:31:12

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 18:28, Klin <""klin
\"@wp.pl,

,">
wrote:

>    Czyżbyś był religiantem? - też nie dostrzegasz swojej nienawiści.

Projekcja hujku ja stwierdzam fakty

Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki
Szkodliwość nienawiści.
Pokochaj to czego nienawidzisz
Za ile lat dzieworudztwo?