Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.

1. Data: 2013-06-13 17:44:05

Temat: Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bibula.com/?p=67951

2. Data: 2013-06-13 17:49:52

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 17:44, Andromeda <6...@m...pl> wrote:
> http://www.bibula.com/?p=67951

Katolicy uznani za "ekstremistów" na równi z Al-Kaidą

Departament Obrony w wewnętrznym dokumencie sklasyfikował katolików
jako "ekstremistów". Bezkompromisowa postawa wyznawców Chrystusa
porównana została do radykalizmu islamistów z Al Kaidy czy rasistów z
Ku Klux Klan.

Dokument Departamentu Obrony wymienia szczegółowo szereg zagrożeń
ekstremistycznych dla amerykańskiej armii. Obok gangów ulicznych
umieszczono siedemnaście organizacji religijnych w dziale poświęconym
"ekstremizmowi religijnemu". Katolicy skalsyfikowani zostali jako
grupa tak samo niebezpieczna jak Al-Kaida, Hamas, filipińska
organizacja separatystyczna Abu Sayyaf, czy Ku Klux Klan, który
identyfikowany jest jako organizacja chrześcijańska.

3. Data: 2013-06-13 18:15:19

Od: bkr <g...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

On 13/06/13 16:49, Andromeda wrote:
> Bezkompromisowa postawa wyznawców Chrystusa
> porównana została do radykalizmu islamistów

To mnie wlasnie smieszy w tzw "doniesieniach z USA". Departament obrony
powinien wiedziec ze ekstremizm religijny i swieta woja to wymysl
Protestantow z USA.

--
bkr

4. Data: 2013-06-13 18:55:23

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-13 17:49, Andromeda pisze:

> [...]
> organizacja separatystyczna Abu Sayyaf, czy Ku Klux Klan, który
> identyfikowany jest jako organizacja chrześcijańska.

Wreszcie ktoś odważył się i złamał zakaz mówienia prawdy o religiantach.
Pozostaje tylko jeszcze wyjaśnić DLACZEGO wymyślili sobie Boga i stali
się religiantami. Dlaczego musieli wymyślić kogoś do kogo muszą się
odwoływać w oczekiwaniu pomocy i pośmiertnej nagrody ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

5. Data: 2013-06-13 19:58:43

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 18:15, bkr <g...@h...org> wrote:

> To mnie wlasnie smieszy w tzw "doniesieniach z USA". Departament obrony
> powinien wiedziec ze ekstremizm religijny i swieta woja to wymysl
> [...]

Protestantów też wpisali te najbardziej radykalne odłamy, a katolików
dlatego że w Usa non stop organizacja pro-life dokonuje mordów,
zamachów, porwań , podpaleń. To jest ta sama organizacja co w Polsce,
tylko patrzeć jak nas zaczną mordować.

6. Data: 2013-06-13 20:01:35

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 18:55, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

> [...]
> się religiantami.  Dlaczego musieli wymyślić kogoś do kogo muszą się
> odwoływać w oczekiwaniu pomocy i pośmiertnej nagrody ?

Nie odważyli się , ale mieli dość ciągłych mordów i zamachów
dokonywanych przez pro-life. Tam katolicy już mordują ludzi, lekarze
chodzą do pracy w kamizelkach kuloodpornych. Dlatego też do Usa polacy
nie dostają viz.

7. Data: 2013-06-13 20:38:45

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie wlasnie smieszy w tzw "doniesieniach z USA". Departament obrony
> powinien wiedziec ze ekstremizm religijny i swieta woja to wymysl
> [...]

http://pl.apocalisselaica.net/focus/fanatismo-assurd
ita-e-deliri/gli-omicidi-e-gli-attentati-dei-difenso
ri-della-vita-pro-life

8. Data: 2013-06-13 21:03:33

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doktor Tiller pracował w Women's Health Care Services w stanie Kansas,
jednej z trzech klinik w kraju, w której, jeżeli kobieta uzyska dwa
zaświadczenia o poważnym zagrożeniu swojego zdrowia w wyniku porodu,
można dokonać legalnej aborcji po 21 tygodniu ciąży. Jego klinika była
przedmiotem regularnych ataków od dwóch dekad, a sam Tiller,
przezywany przez prawicowych bojówkarzy "Tiller the Baby
Killer" ("Tiller - zabójca dzieci"), przeżył już jeden zamach w 1993
roku, kiedy kule prawicowego zamachowca utkwiły w jego obydwu
ramionach.

Niedzielny zamach może być związany z posunięciami prezydenta Obamy,
który zniósł zakaz finansowania zabiegów aborcji z publicznych
pieniędzy, oraz z jego niedawnym przemówieniem na katolickim
uniwersytecie. Zamach wiąże się też z wściekłością prawicowych ruchów
amerykańskich po zwycięstwie afro amerykańskiego kandydata, oraz
radykalizacją języka partii republikańskiej.

Aborcja jest w Stanach formalnie legalna od 1973 roku, jednak
dostępność aborcji jest bardzo niska, szczególnie w stanach Midwest,
leżących w głębi kontynentu. Trzy stany mają tylko po jednej klinice
na cały stan, wiele stanów ma własne regulacje prawne, które
utrudniają dostęp do aborcji (przymusowy okres oczekiwania, przepisy
dotyczące miejsca wykonania zabiegu, wysoka cena zabiegu). W efekcie w
87% hrabstw (amerykańskich gmin) uzyskanie dostępu do zabiegu
przerwania ciąży w ogóle nie jest możliwe (dane za: Alan Guttmacher
Institute, Perspectives on sexual and reproductive health, January /
February 2003).

Spory między ruchami pro-choice i anti-choice (pro-life) zaczęły być
nazywane "wojanmi aborcyjnymi" nie tylko z powodu temperatury
dyskusji, ale też aktów przemocy ze strony członków ruchu
antyaborcyjnego. Terrorystyczne odłamy ruchu antyaborcyjnego mają na
swoim koncie sześć morderstw, sześć usiłowań zabójstwa, oraz dwanaście
ataków bombowych i podpaleń na terenie Stanów Zjednoczonych.

Źródło: BBC, CNN, Alan Guttmacher Institute, Perspectives on sexual
and reproductive health, January / February 2003;

9. Data: 2013-06-13 21:21:38

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak zwani "obrońcy życia" w Polsce jeszcze nie posuwają się do
zbrodni. Ale czy to, co już robią - to wciąż za mało, żeby nazwać ich
złymi ludźmi? Fanatycznymi, bezrozumnymi, zapamiętałymi? Czy pierwsze
podpalone mieszkanie, pierwszy zamach w szpitalu, pierwszy zamordowany
lekarz albo pacjentka - czy dopiero to otworzy ludziom oczy na
postępki tych rozszalałych fanatyków, którzy z księdzem na czele łamią
prawo, nachodzą, nękają i pozostają bezkarni? Czy my im naprawdę
przyznajemy rację, żeby nazywać ich obrońcami?

Amerykanie nakręcili filmy o kobietach wykrwawiających się na
podłogach własnych mieszkań i o lekarzach mordowanych w trakcie
zabiegu na oczach bezbronnych pacjentek. O lekarzach, którzy chodzą do
pracy ubrani w kamizelki kuloodporne, którzy nie wiedzą, czy ten dzień
nie będzie ich ostatnim. O osobach zabijanych w imię "obrony życia". I
to nie są filmy SF.

Nasi polscy "obrońcy życia" to ten sam ruch, co amerykański pro life,
a czym tamten może się pochwalić? Siedem zabójstw, siedemnaście
usiłowań, sto sześćdziesiąt pięć podpaleń, czterdzieści jeden udanych
zamachów bombowych.

10. Data: 2013-06-13 21:35:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 18:15:19 UTC+2 użytkownik bkr napisał:

> To mnie wlasnie smieszy w tzw "doniesieniach z USA". Departament obrony
>
> powinien wiedziec ze ekstremizm religijny i swieta woja to wymysl
>
> Protestantow z USA.

Alez on to wie...bo tam wlasnie tych najwięcej ;)

Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki
Szkodliwość nienawiści.
Pokochaj to czego nienawidzisz
Za ile lat dzieworudztwo?