Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((

51. Data: 2003-06-20 13:40:20

Temat: Re: Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 10:41:24 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>Odmiana też się nie sieje. Tylko te wysiewane jako gatunek.

Mam gatunek, rozsiewa się w sposób już niemożliwy do opanowania.
Zaczyna być chwastem.

Pozdrawiam,
Anka :-)

52. Data: 2003-06-20 13:42:20

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 13:45:55 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

> Niedawno dostałam białe i różowe, na razie sa niskie własnie ok 30
>cm, ciekawe jakie bedą w przyszłym roku.

Napisz koniecznie, bo po doświadczeniach z tymi moimi już
ostrożniej patrzę na kolejne szałwie (omszone), choćby miały i
inny kolor :-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

53. Data: 2003-06-20 13:49:39

Temat: Odp: Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.

> Napisz koniecznie, bo po doświadczeniach z tymi moimi już
> ostrożniej patrzę na kolejne szałwie (omszone), choćby miały i
> inny kolor :-)

Ja mam nadzieję, że bedą wyższe, takie jak fioletowe, bo na razie
skromniutko wygladają.
--
Pozdrawiam, Kaśka

54. Data: 2003-06-20 17:13:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Mam gatunek, rozsiewa się w sposób już niemożliwy do opanowania.
> Zaczyna być chwastem.

Jak u mnie słoneczniczki, firletka kwiecista, łoboda krzewiasta, amaranthus
i przede wszystkim złocień maruna.

Pozdrawiam, Basia.

Pomidory
Wypoczynek w Szklarskiej Porębie.