Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((

1. Data: 2003-06-14 12:29:33

Temat: Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...jak w temacie.Prawdziwy deszcz nie padał od kwietnia! Już nie wyrabiam
się z podlewaniem. Musiałem wybrać, co ważniejsze do podlewania, wszystkiego
nie ma szans. Na pewno nie będę miał 50% trawnika (ucieszy się Michał M).
Gorzej, że mogą wyschnąć świerki w żywopłocie. Owoców raczej nie będzie.
Pozdrawiam sucho Jurek

2. Data: 2003-06-14 15:07:55

Temat: Re: Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> napisał

> Musiałem wybrać, co ważniejsze do podlewania, wszystkiego
> nie ma szans.

U mnie mimo skomplikowanej ;-)) instalacji nawadniajacej - nie starcza
wody w studni. Tzn. starcza na 1/4 tego, co chcialabym wieczorem podlac,
a potem wylacza sie hydrofor i finito. Dalszy ciag podlewanai mozliwy za 3-4
h :-(((

--
Pozdrawiam, AgaWa

3. Data: 2003-06-14 16:57:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bcfpqr$10p$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna
Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Ja też nie mogę wyrobić sie z podlewaniem, jak tak dalej pójdzie> twoja
roslinka uschnie :-(.

Hejka. Kasiu biały goździk nie wytrzymał upału. Dąbrówki musiałem
przesadzić blisko kranu, bo też by uschły. O truskawkę variegatę walczyłem
trzy tygodnie (zacieniałem, podlewałem), bo nie miała chęci się przyjąć
:-( Ja ostatnio wstawiam końcówkę węża do dużego wiadra odkręcam wodę na
full i godzinami zalewam działeczkę. U nas też jest bardzo sucho. Trochę
ostatnio kopałem szpadlem i widziałem jak głęboko przesuszona jest ziemia.
:-(
Pozdrawiam suszowo Ja...cki

4. Data: 2003-06-14 18:29:43

Temat: Odp: Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bcf4fq$t20$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Pozdrawiam sucho Jurek

Ja też nie mogę wyrobić sie z podlewaniem, jak tak dalej pójdzie twoja
roslinka uschnie :-(. Jedynymi roslinami, które z suszy nic saobie nie robią
to szałwie omszone, kwitną teraz przecudnie.
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-06-14 18:52:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcfqma$51l$...@a...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:bcfpqr$10p$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna
> Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):
> >

> Hejka. Kasiu biały goździk nie wytrzymał upału.

To nic w tym roku zrobię sadzonki, musze go odmłodzić. A tak na marginesie,
ty go od razu do ziemi wysadziłeś?

Dąbrówki musiałem
> przesadzić blisko kranu, bo też by uschły.

Moje dąbrówki też ledwo zipią.

O truskawkę variegatę walczyłem
> trzy tygodnie (zacieniałem, podlewałem), bo nie miała chęci się przyjąć

To dostaniesz jeszcze raz :-)

Ja ostatnio wstawiam końcówkę węża do dużego wiadra odkręcam wodę na
> full i godzinami zalewam działeczkę. U nas też jest bardzo sucho.

To deszcz niewiele pomógł? Przy tak przesuszonej ziemi musiałoby padać
solidnie przez kilka dni

Trochę
> ostatnio kopałem szpadlem i widziałem jak głęboko przesuszona jest ziemia.
> :-(

Ja się boję sprawdzać. Już chyba wole te zimowe mrozy. Zresztą zima tez była
sucha w tym roku, popadało może trzy razy.
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-06-14 19:01:17

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" napisała> jak tak dalej pójdzie twoja
> roslinka uschnie

Tylko nie to!!!!! Jadę z beczkowozem na pomoc!
Pozdr. Jurek

7. Data: 2003-06-14 19:12:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio kopałem szpadlem i widziałem jak głęboko przesuszona jest ziemia.

Wierzę.W galeryjce widać,że nie leżysz plackiem na słońcu.
Dzisiaj był pierwszy normalny dzień,temp.25st.C.Nastawiłem
lanko i pracowałem jak wół.Przed chwilą skończyłem.
Troszkę się zmęczyłem i dlatego-wybaczcie-nie opowiem
w szczegółach com diełał.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-06-14 20:04:37

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U Ciebie tak samo sucho jak i u mnie, dzisiaj jak podlewalam roslinki
kupione w Strzelinie zastanawialam sie jak rosna Wam te, ktore wtedy
kupiliscie, zyja jeszcze?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2003-06-14 20:12:03

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" napisała> U Ciebie tak samo sucho jak i u mnie,
dzisiaj jak podlewalam roslinki
> kupione w Strzelinie zastanawialam sie jak rosna Wam te, ktore wtedy
> kupiliscie, zyja jeszcze?

Roslinki z targów kwiatowych zyja i maja sie dobrze. Na zimna Zoske
przymrozilo nam troche kwiatow. Takze zakupione w Strzelinie parzydlo
lesne, ale juz odbija i wyglada ladnie.
Pozdr. Jurek

10. Data: 2003-06-14 21:53:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bcfr5e$7cp$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> To nic w tym roku zrobię sadzonki, musze go odmłodzić. A tak na
> marginesie, ty go od razu do ziemi wysadziłeś?

Hejka. Oczywiście, że od razu. :-)

> To dostaniesz jeszcze raz :-)

Co prawda walka zakończyła się zwycięstwem, ale oczywiście chcę jeszcze
raz. ;-)
Pozdrawiam walcząc Ja...cki

Pomidory
Wypoczynek w Szklarskiej Porębie.