Naleśniki??

1. Data: 2002-05-23 07:38:28

Temat: Re: Naleśniki??
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym można nadziewać naleśniki??
> Mój mąż jest fanem naleśników, jada je w dużych ilościach i często, a mnie
> brak pomysłów na nadzienie.
> Pomóżcie:-))

Ja wczoraj wyprodukowałam coś takiego, uśmażyłam naleśniczki trzymałam je
żeby były ciepłe ale nie gorące.
Pokroiłam truskawki na ćwiartki i przesypałam je odrobiną cukru pudru,
delikatnei nałożyłam do naleśniczków, zawinęłam posypałam jeszcze cukrem z
cynamonem i wszamałam :))
Gdyby nie to że mój mężczyzna nie znosi śmietany pod żadną postacią
zeżarłabym je z bitą śmietanką :))

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-05-30 17:53:21

Od: GeeKooska <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam nalesniki ze szpinakiem + pieczarki + czosnek.
"Zapakowac" nadzienie do srodka, podsmazyc i posypac zoltym, startym
serem.
Pycha jak dla mnie.
Pozdrowionka
GeeKooska

Burito
po powrocie z Arabii ...
fr."Teurgoula" zapiekany ryz z cynamonem inaczej (P)
Od Francuzow salatka (sos na bazie piwa i ser blue)
Dziwne wrażenie ;-)