Nalesniki inaczej (moze bylo - wtedy sorry)

1. Data: 2000-04-12 01:20:33

Temat: Nalesniki inaczej (moze bylo - wtedy sorry)
Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wlasnie ostatnio cos mnie naszlo i zamiast pracowac robie sobie dobrze
eksperymetujac w kuchni.

Dzis zrobilem nalisniki ale z maki krupczatki oraz dodalem do ciasta
dodatkowo pieprz i galke. Wyszly super. Chcialem dodac jeszcze odrobine
kminku ale moja mama nieznosi wiec oszczedzilem jej tego. Zastanawialem sie
jeszcze nad dodaniem roztartego sezamu ale akurat nie mialem wiec sprobuje
nastepnym razem.

Wydaje mi sie, ze dokladnie takie nalesniki znacznie lepiej pasowaly beda
do tego co opisywalem niedawno czyli takie lasagne ale zamiast makaronu to
wlasnie nalesniki no i bez sosu beszamelowego. Juz ze zwyklymi nalesnikami
uwazam to za rewelacje ale z takimi na ostro bedzie to chyba jeszcze
lepsze.

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| Voice & SMS +48-501-930896

1. Data: 2000-04-12 09:46:04

Temat: Odp: Nalesniki inaczej (moze bylo - wtedy sorry)
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek(Lechu) Marmon <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38f3b50e.8
4...@n...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> eksperymetujac w kuchni.
>
> Dzis zrobilem nalisniki ale z maki krupczatki oraz dodalem do ciasta

W ostatni piatek tez eksperymentowalem z "nalesnikami" - wieksza czesc maki
kukurydzianej troche pszennej, ciasto zrobione na ostro, dodatkowo do ciasta
bardzo drobno posiekane i podsmazone pieczarki z cebulka, jako farsz szpinak
i wszystko zapieczone w zaroodpornym naczyniu kilka chwil, a pod koniec
posypane delikatnie parmezanem. BARDZO orginalny smak i oczywiscie pyszne
:-)))

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-04-13 02:41:48

Temat: Re: Odp: Nalesniki inaczej (moze bylo - wtedy sorry)
Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Danak" <d...@p...fm> wrote:

>W ostatni piatek tez eksperymentowalem z "nalesnikami" - wieksza czesc maki
>kukurydzianej troche pszennej, ciasto zrobione na ostro, dodatkowo do ciasta

A ja sie wlasnie zastanawialem czy zamiast maki krubczatki nie uzyc tez
kiedys kukurydzianej. Chyba wiec sprobuje.

Pozdrawiam.

Lechu

jak zrobić canelloni??????
Kawa Cappucino z wielka piana