Narkotyki

1. Data: 2003-04-11 17:35:39

Temat: Narkotyki
Od: "truskawka115" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do szanownych grupowiczów następujące pytania:
Jak zbadać czy mój brat bierze narkotyki, a jak bierze to jakie? Z jego zachowania
trudno coś wywnioskować, bo zawsze dużo spał i był nerwowy, teraz często boli go
głowa.Śladów po igłach nie ma, tylko czasami w jego pokoju śmierdzi paloną gumą(nie
wiem czy ten zapach jest od narkotyków), u jego kolegi matka znalazła małe czarne
woreczki i z nerwów spaliła, co to mogło być?
Z góry dziekuję za odpowiedź

2. Data: 2003-04-11 19:05:25

Temat: Re: Narkotyki
Od: "Ewa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

W aptece można kupić specjalne testy (trzeba oddać mocz) każdy test bada ślady w
organizmie po 1 narkotyku.

3. Data: 2003-04-11 22:35:33

Temat: Odp: Narkotyki
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ludzie poco testy???????!??!?!?!??!
marihuana to nic groznego,chlopak wyrosnie z tego dajcie mu spokouj
,cieszcie sie ze woli to od alkoholu.

4. Data: 2003-04-12 08:18:50

Od: "Tomek" <t...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Palona guma bardziej kojarzy sie z brownem niz z marijuana. Jesli faktycznie
to pali to jest bardzo zle, bo to heroina, ktora jest najbardziej
uzalezniajacym srodkiem jaki istnieje.

Moze sprawdz zrenice. Kiedy podejrzewasz, ze wlasnie cos przypalal powinien
miec po heroinie zwezone na maxa bez wzgledu na oswietlenie. Kiedy wykazuje
objawy glodu chyba powinny byc nienaturalnie rozszerzone, ale tego juz nie
jestem pewien
Tomek

5. Data: 2003-04-12 09:54:11

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości

> marihuana to nic groznego,chlopak wyrosnie z tego dajcie mu spokouj

przedewszystkim marihuana to nie jest narkotyk tak samo jak amfetaminy.

6. Data: 2003-04-12 12:09:28

Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolegi matka znalazła małe czarne woreczki i z nerwów spaliła, co to mogło

Co do małych czarnych woreczków to mogło to być cokolwiek np. pokarm dla
rybek. A tak na poważnie. Masz jakieś konkretne powody żeby podejrzewać brata
o branie narkotyków, czy po prostu przejełaś się jedną z tych społecznych
akcji (patrz dziecku w oczy itp.)? Dobrze się zastanów zanim zaczniesz mu
sikać do priobówek, albo zaciągniesz go na badanie bo podkopiesz skutecznie
wasze wzajemne zaufanie (zakładając, że takie między wami istnieje), a jesli
brat siedzi w tym naprawdę głęboko, ale prochy nie wyżarły mu jeszcze
wszystkich szarych komórek to obawiam się, że zna co najmniej ze 20 sposobów
na obehjście aptecznych testów. Pozdrawiam.

7. Data: 2003-04-12 12:10:10

Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-04-16 11:56:47

Od: "Dawid" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Iwanek wrote:
> Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości

> przedewszystkim marihuana to nie jest narkotyk tak samo jak
> amfetaminy.

Troszkę niejasno się wyraziłeś. Uważasz, że amfetamina nie jest narkotykiem?

9. Data: 2003-04-16 22:04:12

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> Troszkę niejasno się wyraziłeś. Uważasz, że amfetamina nie jest
narkotykiem?

prosze was cytujcie normalnie te posty bo z tego ^^ wyzej, mozna wnioskowac
ze to ja powiedzialem ze amfetaminy to nie narkotyki.

10. Data: 2003-04-16 22:38:11

Od: "Dawid" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wookash wrote:
> [...]
[...]

> prosze was cytujcie normalnie te posty bo z tego ^^ wyzej, mozna
> wnioskowac ze to ja powiedzialem ze amfetaminy to nie narkotyki.

Nie. Z tego wynikało, że napisał to Grzegorz komentując Twojego posta.

--
Pozdrawiam, Dawid

GDZIE: Manekin szkoleniowy do CPR
co po usunięciu zęba?