Narkotyki

91. Data: 2009-05-28 23:18:56

Temat: Re: Narkotyki
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> czyli - gdyby nie ów wstręt, moglibyśmy se pofolgować, bujając sie po
> tej skali?

Ja i Ty? :)
Za wszystkich ("my") folgujących nie odpowiem. Ja wstrętu nie mam.

michał

92. Data: 2009-05-28 23:21:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ja i Ty? :)
> Za wszystkich ("my") folgujących nie odpowiem. Ja wstrętu nie mam.

musisz być 99.99% hetero :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

93. Data: 2009-05-28 23:28:16

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> homoseksualnych ma inne podłoże. Jest ono bardziej związane IMO z lękiem
> przed oceną środowiska przy podejrzeniu o takie skłonności.
Byc moze takie przypadki rowniez sie zdarzaja.
Jednak wstret nie zwiazany z lekiem przed ocena innych, wstret
nie bedacy efektem doswiadczen/wiedzy/presji srodowiska, czyli wstret
o czysto biologicznym podlozu jest moim zdaniem zjawiskiem czestszym.

> Skrajny przypadek to homofobia.

Wydaje mi sie, ze poruszasz tu dwie rozne kwestie.
Przynajmniej ja widze to jako dwa odmienne zagadnienia.
Pierwsze to czyjas niechec do jego/jej wlasnych ewentualnych
zachowan homoseksualnych, czyli _totalny_ brak pociagu seksualnego
do osob tej samej plci i uczucie wstretu na sama mysl o akcie seksualnym.
Drugie to niechec/wstret do zachowan homoseksualnych
innych ludzi, czasami polaczona z jawnym potepianiem homoseksualistow.
Mozna odczuwac wstret do zachowan seksualnych z osoba tej samej
plci i nie byc homofobem. Te dwie kwestie moga, ale wcale nie musza
wystepowac wspolnie.

Pozdrawiam,
F.

94. Data: 2009-05-28 23:35:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz być 99.99% hetero :)

Mam prawo chronić swoje dane osobowe. :)

michał

95. Data: 2009-05-28 23:44:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Mam prawo chronić swoje dane osobowe. :)

dziennik ci udowodni że jest inaczej :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

96. Data: 2009-05-28 23:57:52

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie bedacy efektem doswiadczen/wiedzy/presji srodowiska, czyli wstret
> o czysto biologicznym podlozu jest moim zdaniem zjawiskiem czestszym.

Ja bym to nazwał brakiem skłoności, a nie wstrętem.

> [...]
> Mozna odczuwac wstret do zachowan seksualnych z osoba tej samej
> plci i nie byc homofobem. Te dwie kwestie moga, ale wcale nie musza

Moim zdaniem, jeśli ktoś pozwala sobie na wstręt a nawet jawny wstręt,
to ma to odniesienie do zachowania społecznego.
Weź pod uwagę znane z literatury (pewnie też z badań) zachowania
więźniów skazanych na długotrwałe towarzystwo męskie.
Jest taka scena w "Rodzina Soprano", kiedy Tony Soprano tłumaczy swojej
terapeutce Dr Jennifer Melfi, że członek mafii o skłonnościach
homoseksualnych jest przez rodzinę potępiony (środowisko wyjątkowo
homofobiczne), ale mężczyzna zamknięty w celi na długie lata - to co
innego. Na to jest środowiskowe przyzwolenie. Tymbardziej, że zachowania
homoseksualne w kiciu są także narzędziem do hierarchicznego
podporządkowywania współwięźniów.
To chyba daje do myślenia. :)

michał

97. Data: 2009-05-29 00:01:14

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziennik ci udowodni że jest inaczej :)

A co to jest dziennik? ;)

michał

98. Data: 2009-05-29 00:08:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> A co to jest dziennik? ;)

to samo co nocnik, tylko nocnik w nocy jest pusty...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

99. Data: 2009-05-29 00:10:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> [...]
> innego. Na to jest środowiskowe przyzwolenie. Tymbardziej, że zachowania
> homoseksualne w kiciu są także narzędziem do hierarchicznego

to chyba jeszcze więcej:
http://fronda.pl/news/czytaj/ministerstwo_prawdy_1

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

100. Data: 2009-05-29 03:21:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Boso ale w ostrogach? :P

I bez gumy.

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...