Narkotyki

491. Data: 2009-06-02 19:21:08

Temat: Re: Narkotyki
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Powiedzmy, że czterech trzyma, a piąty gwałci, dla lepszej
> wizualizacji (betonowym mózgom tak trzeba:>).

I tak Ci napisze, że kulą w płot ;)

--

Paulinka

492. Data: 2009-06-02 19:26:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Bo ja wiem? I bez miłości można przeżyć "szał uniesień"..

pewnie.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

493. Data: 2009-06-02 19:26:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Znacznie nieprzyjemniejsze są efekty zaniechania użycia.

te efekty są właśnie najbardziej przyjemne.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

494. Data: 2009-06-02 19:27:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Z innym. I tak bywa - w domu przykry obowiązek z mężem, a np. w
> pracy przyjemność z kochankiem.. :-(

Jeśli z mężem jest przykry, to chyba jest z nim coś nie tak?

--
Pozdrawiam - Aicha

495. Data: 2009-06-02 20:01:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Do czego?

do dupy

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

496. Data: 2009-06-02 20:32:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> do dupy

No to dla niektórych perwersyjną się może wydawać ta miłość.

Qra

497. Data: 2009-06-02 21:19:47

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A gdyby jednak, np. użyłby siły. To co to by było?
>
> Ewa

Raczej jeden facet nie da rady zgwałcić drugiego. Ale gdyby miał
pomocników i by mu się to udało, to pozostały by mi dwie opcje- albo
samobójstwo albo celem mego życia stałaby się zemsta..

498. Data: 2009-06-02 21:25:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Raczej jeden facet nie da rady zgwałcić drugiego. Ale gdyby miał
> pomocników i by mu się to udało, to pozostały by mi dwie opcje-
> albo samobójstwo albo celem mego życia stałaby się zemsta..

Utożsamiasz się z więziennym modelem hierarchii społecznej?

--
Pozdrawiam - Aicha

499. Data: 2009-06-02 21:29:52

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> te efekty są właśnie najbardziej przyjemne.

Chyba Ci się nie zdarzyło nigdy nic "złapać"..

500. Data: 2009-06-02 21:31:16

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> W gumce? Może....
>
> Qra

Ale bezpieczne, coś za coś..

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...