Narkoza

21. Data: 2001-11-27 12:46:42

Temat: Re: Narkoza
Od: "Grzegorz Stawski" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Sorry, ale wszystkie operacje ( nawet ortopedyczne, np.noga) lekarze
> przeprowadzają przy zdjętych majtkach pacjenta/pacjentki....A może tylko
> u pacjentki?
Z tym nie moge sie zgodzic, bo lezac na ortopedii gosciu nie zdjal majtek i
byl operowany, ku zaskoczoniu wszystkich na sali.

Z pozdrowieniami
G.Stawski Kiss

22. Data: 2001-11-27 15:49:54

Od: "ja" <ja@tu_i_tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra ale to jest nos i to w dodatku trudno dostepne miejse, co tam zab.
pikus.

23. Data: 2001-11-27 15:51:58

Od: "ja" <ja@tu_i_tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

.A może tylko
> u pacjentki?

hehe no moze, moze. mi chodzi nie o majtki, ale o cewnik, to jest po prostu
okropne! zeby przy narkozie w celu zrobienia zbiegu nosa wkladac cewnik!

24. Data: 2001-11-27 17:02:04

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <ja@tu_i_tam.pl> wrote in message
> .A może tylko
> >
> hehe no moze, moze. mi chodzi nie o majtki, ale o cewnik, to jest po
prostu
> okropne! zeby przy narkozie w celu zrobienia zbiegu nosa wkladac cewnik!

Mi nie wsadzali

25. Data: 2001-11-27 17:39:51

Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio leżałam na oddziale urazowo-ortopedycznym i miałam operowane ramię
pod narkozą. Nie tylko nie miałam cewnika, ale nawet nie musiałam zdejmować
spodni od piżamy. Więc tym bardziej przy nosie . . . Spośród 6 pacjentek z
mojej sali tylko jedna miała zakładany cewnik (i to jeszcze przed
zabiegiem). Z tego co wiem, to wszyscy dzień przed operacją dostawali czopek
na przeczyszczenie, ewentualnie robiono im lewatywę - żeby nie było
niespodzianek na stole :) . Poza tym od północy nie wolno jeść ani pić.
Tak więc nie widzę problemu.

26. Data: 2001-11-27 18:21:33

Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prostu
> okropne! zeby przy narkozie w celu zrobienia zbiegu nosa wkladac cewnik!

Mam wrazenie, ze chyba masz jakis problem z tym cewnikiem.

Powiem szczerze, ze mialam narkoze 3 razy w zyciu i nawet nie domyslilam
sie, ze mialam jakis cewnik %(
Hmmm, to chyba ma jakis zwiazek ze zwiotczeniem miesni?

Pozdrawiam
R.

27. Data: 2001-11-27 19:54:53

Od: "ja" <ja@tu_i_tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe no rzeczywiscie mam problem bo jakis czuje opor przed tym... mysle ze
nie jestem jednyny. :))) pozdrawiiam. ja.

28. Data: 2001-11-27 23:02:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Stawski napisał(a):

> Z tym nie moge sie zgodzic, bo lezac na ortopedii gosciu nie zdjal majtek i
> byl operowany, ku zaskoczoniu wszystkich na sali.

Na salę operacyjną to już wwożą w takim specjalnym wiązanym na jeden troczek z
tyłu- fartuszku i bez majtek...Nic mi mój sprzeciw...Jak się obudziłam po
operacji, to przy mojej nóżce ( fakt, że zgrabne) pracowało trzech
chirurgów...jeden z nich kończył właśnie obklejanie mi stopy gipsem, którą inny
chirurg trzymał podniesioną do góry....

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdyby głupota miała skrzydła, to
wielu by fruwało*

29. Data: 2001-11-27 23:09:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja napisał(a):

> hehe no moze, moze. mi chodzi nie o majtki, ale o cewnik, to jest po prostu
> okropne! zeby przy narkozie w celu zrobienia zbiegu nosa wkladac cewnik!

Co się martwisz...I tak będziesz spał, a lekarze wiedzą jak się zachowują
pacjenci podczas operacji w narkozie i poczynią wszystkie odpowiednie starania,
żeby nie mieć z Tobą kłopotów....a Ty będziesz sobie w tym czasie spał i będą
Ci się śniły miłe sny :-)

Pozdrawiam, Kaja
--
*Uczucie zaciemnia rozum*

30. Data: 2001-11-27 23:10:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja napisał(a):

> .A może tylko
> >
> hehe no moze, moze. mi chodzi nie o majtki, ale o cewnik, to jest po prostu
> okropne! zeby przy narkozie w celu zrobienia zbiegu nosa wkladac cewnik!

A czy są jakieś cewniki do nosa? ;-)

Pozdrawiam, Kaja
--
*Mylić się jest rzeczą ludzką*