Nasiona z USA

31. Data: 2008-04-17 21:17:06

Temat: Re: Nasiona z USA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 19:13:49 +0200, piotrh napisał(a):

> Podobnie jak Amerykanie ;)

Jeśli o nich chodzi, to może kiedyś staną się narodem, na razie daleko im
do tego. Więc trudno mówić o typowym Amerykaninie, faktycznie, raczej o
typowej mentalności amerykańskiej :-D
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

32. Data: 2008-04-18 08:54:25

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett schrieb:

> Trzeba otworzyc program do wysylania emaili, kliknac "Nowa wiadomosc" i
> napisac, o co chodzi. Dobrze widziany jest podpis u dolu. I napisz tez,
> gdzie znalazles tego drania...ehem, derenia, co to facet chcial $300 za
> przesylke.

To wina mojego adresu, ze nie moglem napisac. Takie ustawienie. Poszlo z
tego innego. A tego faceta nie znam, bo to mi ktos w USA probowal
zalatwic.I juz nie pamietam, czy to byla prywatna szkolak czy jakies
arboretum. Szukam tego Cornus mas 'Alba' w Europie, bo tu co najwyzej
drugie tyle za wysylke zaplace.

Irek

33. Data: 2008-04-19 00:08:43

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:
> To wina mojego adresu, ze nie moglem napisac. Takie ustawienie. Poszlo z
> tego innego.

A na priva nic nie doszlo....
MB

34. Data: 2008-04-19 05:24:31

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett schrieb:

> A na priva nic nie doszlo....
> MB

No to ja jakis potluczony jestem. W sensie doslownym tez bo wczoraj za
worek treningowy sluzylem. Wyslij, prosze, sprawdzajacy list na moj
adres bez t-online.de a z web.de. A ja ide napic sie kawy i czyms
nasmarowac.
Irek

Pierwsza wizyta po zimie
Jaki traktorek do koszenia trawy najlepszy?
Zna ktoś ten sklep (Poznań)
Kto ma Miskanta i jak on teraz sie ma?
zagadka