Nasiona z USA

1. Data: 2008-04-16 16:13:15

Temat: Nasiona z USA
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedzi prosze na priva.

Czy ktos potrzebuje jakis szczegolnych nasion z USA? moge przemycic w
walizce, jak za dawnych czasow przemycalo sie kielbase z Polski :) i
wyslac docelowo juz w kraju.

Osobiscie mam do wydania nasiona czerwonego szpinaku (orach) i lawendy
(L. angustifolia), oraz pozbieram szyszki z kilku natywnych drzew w
lesie - te szyszki sa zwykle male, jak guziki. To przywioze na pewno. A
poza tymi, prosze zglaszac zamowienia. Cebulek ani sadzonek nie bede
mogla przywiezc.

MB

2. Data: 2008-04-16 16:48:18

Temat: Re: Nasiona z USA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 09:13:15 -0700, Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
> lesie - te szyszki sa zwykle male, jak guziki. To przywioze na pewno. A
> poza tymi, prosze zglaszac zamowienia. Cebulek ani sadzonek nie bede

Jak zwykle strzał "w dziesiątkę" i poniewczasie; jakby problemem było
sprowadzenie sobie LEGALNIE kwalifikowanych nasion ze sklepów internetowych
w Usiech, których (nasion i sklepów) jest całe bogactwo. Wystarczy wpisać w
Googlu "seeds".

Żelazna kurtyna już u nas opadła, Madziuchno. A przesyłka nasionek w
kopertce z USA grosze kosztuje - kupuję stale :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

3. Data: 2008-04-16 16:53:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos potrzebuje jakis szczegolnych nasion z USA? moge przemycic w
> walizce

A po co przemycać, jak firma może legalnie przysłać.Już mi w ubiegłym roku
kwitły lilie z nasion,które Leon student sprowadził.
Przypomniało mi się, jest taka bardzo pożyteczna roślina,Tabernanthe iboga.
Zmienia człowiekowi świadomość.Stosowana leczniczo, w leczeniu ćpunów,
alkoholików i innej zarazy.Nasionka można kupić w Stanach, u nas nie.
Może by tak nakarmić grupowych świrów, ja bym to mógł wyhodować i zrobić z tego
kompot.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-04-16 17:03:30

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> w Usiech, których (nasion i sklepów) jest całe bogactwo. Wystarczy wpisać w

Takich dobrych nasion jak od Magdaleny można dostać zapewne w sklepach
nie kupisz.

> Żelazna kurtyna już u nas opadła

... i zastąpiła ją Eurobiurokracja :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2008-04-16 17:32:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... i zastąpiła ją Eurobiurokracja :-(

Zdradzę tajemnicę tambylcom-zabory też sie skończyły. A lawendy u nas
dostatek, w każdym sklepie nasiona wiszą i sadzonki stoją.
Pozdrawiam.Z kraju cywilizowanego.Mirzan

6. Data: 2008-04-16 17:46:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Apr 2008 19:32:44 +0200, mirzan napisał(a):

> Zdradzę tajemnicę tambylcom-zabory też sie skończyły. A lawendy u nas
> dostatek, w każdym sklepie nasiona wiszą i sadzonki stoją.
> Pozdrawiam.Z kraju cywilizowanego.Mirzan

I majonez Hellmansa tyż już mamy :-)

7. Data: 2008-04-16 17:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Apr 2008 18:53:28 +0200, mirzan napisał(a):

> A po co przemycać, jak firma może legalnie przysłać.Już mi w ubiegłym roku
> kwitły lilie z nasion,które Leon student sprowadził.

Wszystko, co ugodno, można sobie zamówić. Jej, co za rozkosz, że też
jadożyłam takich boskich czasów. Samych amerykańskich pomidorów (cuda,
mówię Wam) mam z siedem odmian, nie mówiąc o paprykach i sałatach :-D

> [...]
> Może by tak nakarmić grupowych świrów, ja bym to mógł wyhodować i zrobić z tego

Oooo, to może na "psychologię" też trochę bym prosiła tego kompotu...
;-P

8. Data: 2008-04-16 17:51:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 13:03:30 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

> ... i zastąpiła ją Eurobiurokracja :-(

W kwestii nasionek???

9. Data: 2008-04-16 18:25:49

Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko, co ugodno, można sobie zamówić. Jej, co za rozkosz, że też
> jadożyłam takich boskich czasów.

Wcale mnie to nie zachwyca.Każdy ignorant przy forsie, może kupić sobie
roślinę, którą hobbysta szuka, mnoży latami. A później pyta, jak to sadzić.
Coś tak jak z tymi perłami...

> Oooo, to może na "psychologię" też trochę bym prosiła tego kompotu...

Możemy nasionka kupić do spółki.O ile nie nie namierzy nas jakiś wrogi satelita,
po wymienieniu nazwy rośliny, czego skutki mogą być wstrząsające.
Pozdrawiam.Mirzan

http://www.ethnogarden.com/cart/index.pl/catid_77/pr
oid_142/_/_/TabernantheIboga
(CurrentlyUnavaliabl

10. Data: 2008-04-16 18:49:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Apr 2008 20:25:49 +0200, m napisał(a):

> Wcale mnie to nie zachwyca.Każdy ignorant przy forsie, może kupić sobie
> roślinę, którą hobbysta szuka, mnoży latami. A później pyta, jak to sadzić.
> Coś tak jak z tymi perłami...

Ja nie jestem hobbystką, a lawenda i czerwony szpinak - to nawet jak dla
mnie mało atrakcyjne rarytasy.
Ale za to miniaturowe paprocie wielkości kilku cm, to co innego. Masz?
Tyle że jakosić złośliwie żadnych nasion nie produkujom ony, ino jakiesić
zarodniki, z których straśnie trudno wyprodukować przedrośle ;-P

> [...]
> po wymienieniu nazwy rośliny, czego skutki mogą być wstrząsające.

OK, zgadzam się, jeśli Ci zależy na tej roślinie, to i ja mogę spróbowac
pohodować ją. Ładna roślinka - nada się może na taras :-)
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.ibo
ga.org/aphotcol/plan1.jpg&imgrefurl=http://forum.ibo
gain.se/viewtopic.php%3Ft%3D267%26highlight%3Dbuske%
26sid%3D65fed817683145d98c4943d4ff1cae7f&h=480&w=640
&sz=59&hl=pl&start=26&tbnid=TmRrcZsu2Mln8M:&tbnh=103
&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3DTabernanthe%2BIboga%26s
tart%3D18%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26sa%3DN
--
[...]

Pierwsza wizyta po zimie
Jaki traktorek do koszenia trawy najlepszy?
Zna ktoś ten sklep (Poznań)
Kto ma Miskanta i jak on teraz sie ma?
zagadka