Re: Nasiona z USA

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Nasiona z USA
Date: Wed, 16 Apr 2008 18:48:18 +0200

Dnia Wed, 16 Apr 2008 09:13:15 -0700, Magdalena Bassett napisał(a):

> Czy ktos potrzebuje jakis szczegolnych nasion z USA? moge przemycic w
> walizce, jak za dawnych czasow przemycalo sie kielbase z Polski :) i
> wyslac docelowo juz w kraju.
>
> Osobiscie mam do wydania nasiona czerwonego szpinaku (orach) i lawendy
> (L. angustifolia), oraz pozbieram szyszki z kilku natywnych drzew w
> lesie - te szyszki sa zwykle male, jak guziki. To przywioze na pewno. A
> poza tymi, prosze zglaszac zamowienia. Cebulek ani sadzonek nie bede
> mogla przywiezc.

Jak zwykle strzał "w dziesiątkę" i poniewczasie; jakby problemem było
sprowadzenie sobie LEGALNIE kwalifikowanych nasion ze sklepów internetowych
w Usiech, których (nasion i sklepów) jest całe bogactwo. Wystarczy wpisać w
Googlu "seeds".

Żelazna kurtyna już u nas opadła, Madziuchno. A przesyłka nasionek w
kopertce z USA grosze kosztuje - kupuję stale :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt