Re: Nasiona z USA

Data: 2008-04-17 06:49:35
Temat: Re: Nasiona z USA
Od: Kresowiec <i...@t...de>

m schrieb:

> Wcale mnie to nie zachwyca.Każdy ignorant przy forsie, może kupić sobie
> roślinę, którą hobbysta szuka, mnoży latami. A później pyta, jak to sadzić.
> Coś tak jak z tymi perłami...
>
> Pozdrawiam.Mirzan

Czyzby? Ignorant przy forsie nie kupuje roslin. Ignorant zleca zakup
pokazujac paluchem w katalogu. Ignorant kupuje sobie gotowy ogrod. Nic w
tym zlego. Nie wszyscy maja czas i ochote na grzebanie w ziemi. A
pieknie chce miec chyba kazdy z nas. Ignoranci daja prace. To ze tam
trawka przystrzyzona i zywoploty pieknie wyprowadzony i figurki jakies
stoja i ewentualnie rzadkie rosliny, to nie moj problem ani powod do
zawisci. Ignorantowi nie przyjdzie do glowy, zeby szukac po swiecie za
jakims smiesznym dereniem, jakims zapomnianym rozanecznikiem czy jakas
pstrokata konwalia. Ale nawet jesli ma forse nie przestaje byc zyczliwym
czlowiekiem i potrafi wykonac kilka telefonow dla takiego biedaka jak ja
i zapytac o ta komiczna rosline. Znam kilku dosyc zamoznych ludzi
obracajacych setkami tysiecy a moze nawet milionami i trudn mi nazwac
ich ignorantami. Oni kupuja jachty, sportowe samochody, dziela sztuki
czy bizuterie. Roslinne rarytasy ich nie interesuja.

Irek