Re: Nasiona z USA

Data: 2008-04-17 10:33:03
Temat: Re: Nasiona z USA
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia 17 Apr 2008 12:02:26 +0200, mirzan napisał(a):

> Mam jakaś paproć wzrostu kilku cm, płożąca, muszę poszukać nazwy.

Nie, nie szukaj. Tak tylko strzeliłam, bo pamiętam ze spotkania u Marii,
jak któryś z panów opowiadał, że mu ślimak zeżarł taki okaz, hodowany wiele
lat. TO dopiero był hobbysta - hodowca, nie slimak, choć może ślimak też,
na swój ślimaczy sposób. Byłeś u Marii? Jakieś 4 lata temu czy coś koło
tego - bo może to Ty o tym ślimaku...?
:-D

> Kup porcję nasion, pokryję połowę kosztów. Nie znam angielskiego,mam trudności
> w zamawianiu, bo mi mój tłumacz zaginął.

OK, jak nadejdzie przesyłka, to się odezwę na priv.

:-DDD
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt