Następna moja teoria spiskowa.

131. Data: 2009-11-20 19:58:52

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:54:01 +0100, Qrczak napisał(a):

> (...)
> Qra, zdeprawowana i bez serca

Wypatroszona.

> ale za to jaka pyszna

No tak, tylko póki młoda, potem Qry są żylaste ;-)

--

Ikselka.

132. Data: 2009-11-20 20:18:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W NICZYM czasem można znaleźć COŚ!
> Skromność. Miłość. Świątobliwość!

Tego jestem pełna!

BTW W takich sytuacjach zawsze mi się przypomina, jak to z koleżanką na
studiach robiłyśmy dowcipy jednemu strasznie zadufanemu starszemu
koledze. W czytelni zawsze trzeba było się wpisać do specjalnego
"zeszytu czytelnika" (nie wiem, czy teraz się to jeszcze gdzieś
praktykuje) z podaniem, z czego się korzystało. Ten kolega zawsze
wpisywał nazwisko, ale nie podawał żadnego tytułu, więc my mu skrzętnie
za każdym razem dopisywałyśmy w rubryce "korzystał z" - Nietzsche'go.

Ewa

133. Data: 2009-11-20 20:21:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

odnych.html

> A po co Ci głowa?
>
> Qra

...żeby nie zakładać gumek?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

134. Data: 2009-11-20 20:24:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To zaraz Chiron, uważasz, że kobieta nie może czerpać radości w tych
> najlepszych do tego dniach? Dlaczego kobieta miałaby w tym względzie mieć
> gorzej, niż mężczyźni, u których wszak libido nie jest ściśle skorelowane
> z żadnym cyklem.
>
> Ewa

Jak najbardziej powinna. I brać sobie za to odpowiedzialność. Widzisz jakąś
niespójność?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

135. Data: 2009-11-20 20:25:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

odnych.html

> Hm, żeby mieć z tego jakąś przyjemność?
>
> Ewa

w gumce? Co za przyjemność?!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

136. Data: 2009-11-20 20:38:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 21:25:13 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

odnych.html

> w gumce? Co za przyjemność?!

A potem się kobieta wymawia, że ją głowa boli...
--

Ikselka.

137. Data: 2009-11-20 20:40:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Że niby uzupełnianie się wzajemne? - pewnie tak, w przypadku Mola to nawet
> kolorystyczne, nie tylko intelektualne... Jednak nie intelekt ani kolor
> przeszedł na chętne, tylko co innego. Cóż, "jak się nie ma, co się lubi,
> się lubi, co się ma" brzmi tutaj makiawellicznie, ale jednak trzeba to
> powiedzieć...
> --
>
> Ikselka.

E tam! W każdej czarnulce jest dość dużo blondy...

138. Data: 2009-11-20 20:50:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 21:40:48 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> E tam! W każdej czarnulce jest dość dużo blondy...

Reklama Schaumy: "(...)Co ona ma, czego ja nie mam???"
:D
--

Ikselka.

139. Data: 2009-11-20 20:56:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Jak najbardziej powinna. I brać sobie za to odpowiedzialność. Widzisz
> jakąś niespójność?

No, a jak to się ma do prezerwatyw?

Ewa

140. Data: 2009-11-20 20:56:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> w gumce? Co za przyjemność?!

Zawsze jakaś!

Ewa

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!