Następna moja teoria spiskowa.

11. Data: 2009-11-19 23:30:20

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:19:44 +0100, Paulinka napisał(a):

> Twój tż ma DG, jak mu jutro to przeczytasz to Ci wytłumaczy tę ustawę.
> Ona działa na rzecz przedsiębiorców.

To ona DZIAŁA na ich rzecz??? Nie wiedziałam...
;-PPP

> Na gorącym uczynku to łapie CBA pracując na to naście miesięcy...

Nie piszę o "łapaniu na gorącym uczynku". Do kontroli partii towaru czy
procesu produkcji szczepionki czy warunków wypieku chleba w piekarni nie
trzeba CBA.

--

Ikselka.

12. Data: 2009-11-19 23:37:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To ona DZIAŁA na ich rzecz??? Nie wiedziałam...
> ;-PPP

Swoboda działalności dwa magiczne słowa. Nikt Ci nie wchodzi, nie
rujnuje pracy w firmie nagle. A że nie wiedziałaś, to już wiem.

> Nie piszę o "łapaniu na gorącym uczynku". Do kontroli partii towaru czy
> procesu produkcji szczepionki czy warunków wypieku chleba w piekarni nie
> trzeba CBA.

Co do procesu produkcji szczepionki nawet jakby znienacka wpadła
kontrola, to uchybienia/nadużycia czy cokolwiek innego, to czas reakcji
tych służb nie wyeliminuje tych rzeczy.

--

Paulinka

13. Data: 2009-11-19 23:39:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:37:00 +0100, Paulinka napisał(a):

> Swoboda działalności dwa magiczne słowa. Nikt Ci nie wchodzi, nie
> rujnuje pracy w firmie nagle. A że nie wiedziałaś, to już wiem.

No nie wiedziałam, bo parę razy wpadła kontrola (będąc w okolicy na
rybach/grzybach i potrzebując pieczątki na delegacji) do TŻta, kiedy brama
była otwarta i psy zamknięte :-D

--

Ikselka.

14. Data: 2009-11-19 23:54:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No nie wiedziałam, bo parę razy wpadła kontrola (będąc w okolicy na
> rybach/grzybach i potrzebując pieczątki na delegacji) do TŻta, kiedy brama
> była otwarta i psy zamknięte :-D

Może w Waszej gminie kontrolerzy też nie są za pan brat z tą ustawą?

--

Paulinka

15. Data: 2009-11-20 00:20:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:54:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Może w Waszej gminie kontrolerzy też nie są za pan brat z tą ustawą?

W naszej gminie to nas mogą kontrolować najwyżej pod względem opłat za
wywóz smieci itp.
Kontrole były m.in. z Panstwowego Urzędu Miar i Wag, PIP, i czego tam
jesczze... Wleźli i już. Co, wygonisz? To następnym razem napisza pismo
uprzedzające i podczas kontroli z powodu papierka na podłodze raport wywalą
i karę.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-11-20 09:00:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym
> i w tym dniu, po czym następuje wyszczególnienie przedmiotu i zagadnień

Jeśli chodzi o zakażanie prezerwatyw dla Afryki HIV; kiedyś rozmawiałem z
lekarką, która tam robiła za wolontariusza, a całkiem niedawno czytałem
felieton Ziemkiewicza na ten temat: afrykański murzyn nie używa prezerwatyw.
W ogóle. Dla niego propozycja seksu z prezerwatywą to prawie tak samo, jak
dla europejczyka propozycja uczty kanibalistycznej:-). Czyli: ktoś, kto by
coś takiego nakazał- to kompletny ignorant. Z tego powodu raczej to
wykluczam- choć mających władzę ludzi, którym podwładni boją się cokolwiek
powiedzieć też nie brakuje...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

17. Data: 2009-11-20 09:34:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> potwierdzając pani kontrolerce, że on tu nic nie może. Pani kontrolerka
> wróciła z niczym z tej wycieczki na grzyby, delegację szlag trafił....

Ikselko, muszę Cię rozczarować, ale sanepid Twojej rodziny nie działa na
terenie całego kraju.

Qra

18. Data: 2009-11-20 09:36:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> lekarką, która tam robiła za wolontariusza, a całkiem niedawno czytałem
> felieton Ziemkiewicza na ten temat: afrykański murzyn nie używa

Czyli oni nam te gumki z powrotem odeślą!! Teeee... weź no nie strasz!!!

Qra

19. Data: 2009-11-20 09:56:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Ikselko, muszę Cię rozczarować, ale sanepid Twojej rodziny nie działa
> na terenie całego kraju.

Ale w Afryce może już działać. Tam nawet nakazu nie potrafią przeczytać i
nie wpuszczą. Powiedzą "Goł nach hałze, sanepidu!"

michał

20. Data: 2009-11-20 10:13:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Czyli oni nam te gumki z powrotem odeślą!! Teeee... weź no nie strasz!!!

Nie strasz? Ja nie używam tego- ani nie zmieniam partnerki. No to czego mam
się bać?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!