Nasz gatunek ewolucyjnie ograniczyl zdrady do <1%

1. Data: 2016-04-17 12:42:53

Temat: Nasz gatunek ewolucyjnie ograniczyl zdrady do <1%
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://kobieta.onet.pl/dziecko/przed-ciaza/dziecko-l
istonosza-mniej-prawdopodobne-niz-sadzimy/csvw4t

2. Data: 2016-04-17 12:51:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe tylko w jakim stopniu na owa wiernosc zon wplywa obsesyjna socjologicznie
istotna podejrzliwosc ich mezow. Moze meskie obsesje to tez wynik ewolucji ich mozgow
w ramach ewolucji gatunku? ;P

3. Data: 2016-04-17 13:00:51

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Ciekawe tylko w jakim stopniu na owa wiernosc zon wplywa obsesyjna
> socjologicznie istotna podejrzliwosc ich mezow. Moze meskie obsesje
> to tez wynik ewolucji ich mozgow w ramach ewolucji gatunku? ;P

To raczej obsesja, wątpliwość, w którą wmawiana jest przez kobiety
mężczyznom, którym brakuje poczucia własnej wartości, po to by tę męską
słabość podsycić. Dla prawdziwego facet, któremu nie brakuje poczucia
własnej wartości najważniejszą powinna być świadomość, że nie ten ojcem,
który spłodził lecz ten który wychował.

Oczywiście, najlepiej byłoby gdyby kobieta każde dziecko spłodziła z tym
partnerem, z którym jest związana i który dzieci wychowuje, gdyż taki
stan byłby namacalnym potwierdzeniem przez nią tego, że szanuje i ufa
swojemu partnerowi. Budzenie w mężczyźnie wątpliwości co do jego
ojcostwa jest manipulacją, której celem jest osłabić jego poczucie
własnej wartości.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2016-04-17 16:01:32

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.2016 um 12:42 schrieb m...@g...com:
> http://kobieta.onet.pl/dziecko/przed-ciaza/dziecko-l
istonosza-mniej-prawdopodobne-niz-sadzimy/csvw4t

Inna sprawa to zdrady malzenskie, a wiec "skoki w bok", ktore nie
owocuja ciaza i dzieckiem. Tutaj ponoc 45% mezczyzn i 55% kobiet bylo
niewiernych swoim partnerom/partnerkom, a w innych krajach: w Rosji 25%
(M) i 20% (K) z tego w Moskwie 76% i 40% co jest zwiazane ze statusem
(wyzsza pozycja oznacza posiadanie kochanki/kochanka), USA 15-17% itd.

de.wikipedia.org/wiki/Seitensprung
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2016-04-17 16:54:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 03:42:53 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> http://kobieta.onet.pl/dziecko/przed-ciaza/dziecko-l
istonosza-mniej-prawdopodobne-niz-sadzimy/csvw4t

Nie czytałam linka, ale przecież dawno wykazano, że 30% PIERWSZYCH dzieci w
małżeństwach ma tatusia gdzieś poza... 3333-]

6. Data: 2016-04-17 16:55:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 03:51:05 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Ciekawe tylko w jakim stopniu na owa wiernosc zon wplywa obsesyjna socjologicznie
istotna podejrzliwosc ich mezow. Moze meskie obsesje to tez wynik ewolucji ich mozgow
w ramach ewolucji gatunku? ;P

Skąd bierzesz te rewelacje o 1 procencie?

7. Data: 2016-04-17 17:48:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

istonosza-mniej-prawdopodobne-niz-sadzimy/csvw4t

> Nie czytałam linka, ale przecież dawno wykazano, że 30% PIERWSZYCH dzieci w
> małżeństwach ma tatusia gdzieś poza... 3333-]

I te są szczególnie podobne do męża. Oczywiście zdaniem teściowej.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

8. Data: 2016-04-17 19:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 17:48:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-17 16:54, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

istonosza-mniej-prawdopodobne-niz-sadzimy/csvw4t

> I te są szczególnie podobne do męża. Oczywiście zdaniem teściowej.

Świekry za to często miewają zdanie przeciwne 3-)

9. Data: 2016-04-18 10:54:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 kwietnia 2016 16:55:47 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

istotna podejrzliwosc ich mezow. Moze meskie obsesje to tez wynik ewolucji ich mozgow
w ramach ewolucji gatunku? ;P

> Skąd bierzesz te rewelacje o 1 procencie?

Przeczytaj artykul to sie ixi dowiesz

Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)
Oszukańcze małżeństwa.
Wszechświat, Świadomość i Fizyka.