Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)

1. Data: 2016-04-17 11:40:21

Temat: Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wpierw Azja i Japonia teraz Ekwador.
Komenty w (o)necie:

"W ciagu tygodnia bylo 5 bardzo mocnych trzesien w Azji,teraz Ekwador ,a to dopiero
poczatek trzesien zdaniem sejsmologow."

"To trzęsienie to następstwo trzęsienia w Japonii. Płyta Nazca graniczy z największą
płytą Pacyficzną. Najgorsze jest to, że następne mogą być
San Francisco i Los Angeles. Tam jest płyta Kokosowa, która graniczy z płytą Nazca i
Pacyficzną. Zobaczcie sobie na mapy jak to się układa. Nie chcę być złym prorokiem,
ale może Los Angeles, San Francisco czekać wielka katastrofa. Wszystko zależy od sił
naprężeń, jakie się wytworzyły podczas tych 2 trzęsien"

"Naprężenia będą coraz większe ponieważ zbliża się do nas planeta Nibiru która coraz
bardziej działa negatywnie na planety naszego układu planetarnego ,zresztą Nibiru do
tego układu też należy"

" Jezus powiedział "I nie trwóżcie się gdy posłyszycie o wojnach i przewrotach.To
najpierw musi się stać, ale nie zaraz nastąpi koniec. Powstanie narod przeciw
narodowi i krolestwo przeciw królestwu.BĘDĄ SILNE TRZĘSIENIA ZIEMI a miejscami głód i
zaraza, ukażą się straszne zjawiska i znaki na niebie" Czy aby czasem to nie sprawdza
się na naszych oczach? Jezus mówił też dużo, że Jego wybrani (chrześcijanie) będą
musieli przechodzić okropne prześladowania. Czyż i to nie ma miejsca obecnie??? :/ Ku
zastanowieniu..."

2. Data: 2016-04-17 16:50:21

Temat: Re: Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 02:40:21 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
musieli przechodzić okropne prześladowania. Czyż i to nie ma miejsca obecnie??? :/ Ku

Było tak już, jest tak i będzie.

Oszukańcze małżeństwa.
Wszechświat, Świadomość i Fizyka.
Wszechświat, Świadomość i Fizyka.