Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele

1. Data: 2006-09-28 22:27:03

Temat: Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
Od: Mobutu Mbwebe <m...@g...ug> szukaj wiadomości tego autora

Polska jenzyk trudna jenzyk ale ja jakoś postarać napisać co chcieć. Ja
biegle mówić Angielski ale po waszemu jakoś trudno. Ja niedawno uciec z
Uganda bo tam nie być żadna demokracja pomimo wstąpienia niedawno do Unia
Afrykańska. W nasza ojczyzna grozić za znieważenie naszego presidenta
Lehele Kaczelele 30 lat ciężka katorga w obozie na puszczy. My już myśleć
że my wielki świat gdy rządzić u nas przybysz z Europa, Alexander Acid.
Jego golenie czasami boleć i dlatego on kiedyś nie trzymać pionu przy
grobach naszych ofiar w Rwanda ale tak wogóle to być równy chłop. Potem
przyjść Kaczelele i wszystko zepsuć. Nasza president nie mieć za cent
poczucie humoru. Niedawno Kaczelele chcieć wypowiedzieć wojnę sąsiednia
Republika Demokretyczna Konga bo w jakaś gazetka tamtejsza partyzanka
komunistyczna napisać że on być młody ugandyjski batat co chcieć rządzić
światem. Każdy u nas wiedzieć, że w Uganda tak naprewdę rządzić brat
Lehele która jest dziwak ale nikt nie śmieć mówić na głos. Jaroslele
Kaczelele nie mieć nawet własny harem i mieszkać z kilkoma lwami. Niektórzy
przypuszczać że to chyba ktoś co nasze szamani mówić o takich że brzydka
rzecz dwóch menścizn zostać na noc w jedna chata. Ale u nas i tak nie być
źle w porównaniu z Kenia gdzie za znieważenie wodza Lukasenkelele każdy
natychmiast wisieć na drzewo.

Ja wiedzieć że polska jenzyk soczysta jenzyk i takich dźwięcznych słów jak
c***, s*******, p******** u Was najwięcej na cały świat. Ja chcieć wyśleć
do Kaczelele depesza z gratulacja ostatnim decyzjom. Ja prosić was o pomoc
żeby soczysta wyjść ta depesza. Ja prosić Was napisać własna propozycja taka
depesza bo w mój jenzyk nie być takie piękne wyraz.

U Was demokracja i wszystko wolno mówić. Ja wam naprawdę zazdrościć wolny
kraj. Sam nie potrafić się doczekać kiedy móc wrócić do wolna Uganda.

2. Data: 2006-09-29 17:06:24

Temat: Re: Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mobutu Mbwebe napisał(a):
> Polska jenzyk trudna jenzyk ale ja jakoś postarać napisać co chcieć.

Misiu Mobutu,a czemu tylko trzy grupy obskoczyłeś?Prąd wyłączyli?

Hanka

nie chce mi się (żyć)
Dowcipy
pomocy - myśli samobójcze