Natrium Chloratum a Minisiston (???)

1. Data: 2001-11-11 08:40:51

Temat: Natrium Chloratum a Minisiston (???)
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko natury fachowej dla Profesjonalistow:
Moja Narzeczona przebywa aktualnie w szpitalu i podaja Jej kroplowka
antynbiotyk o nazwie NATRIUM CHLORATUM. Jednoczesnie pozwalaja Jej zazywac
tabletki antykoncepcyjne MINISISTON w celu nie rozregulowania okresu. Czy
dzialanie antykoncepcyjne MINISISTON-u moze zostac wylaczone w interakcji z
tym antybiotykiem ???
Jak dlugo (od momentu zaprzestania podawania antybiotyku) nie mozna ufac
MINISISTON-owi ???

Pozdrawiam
Negatyw

2. Data: 2001-11-11 14:58:08

Temat: Re: Natrium Chloratum a Minisiston (???)
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja Narzeczona przebywa aktualnie w szpitalu i podaja Jej kroplowka
> antynbiotyk o nazwie NATRIUM CHLORATUM. Jednoczesnie pozwalaja Jej zazywac

NaCl??? - jezeli to jest antybiotyk - to ja wymiękam

> tabletki antykoncepcyjne MINISISTON w celu nie rozregulowania okresu. Czy
> dzialanie antykoncepcyjne MINISISTON-u moze zostac wylaczone w interakcji z
> tym antybiotykiem ???

ogólnie istnieje pogląd, że NaCl nie jest obojetne dla naszego organizmu,
aczkolwiek lubie sobie zarzyć spora dawke tego specyfiku w trakcie
spozywania ziemniaczkow w mundurkach z "gziką" (tu ukłon dla Poznaniaków)

> Jak dlugo (od momentu zaprzestania podawania antybiotyku) nie mozna ufac
> MINISISTON-owi ???

jezeli chodzi o ten specyfik - to masz problem - ci przebiegli producenci
ubranek dla dzieci zalatwili, ze jest on obecnie dodawany do wiekszosci
produktow spozywczyc, wiec praktycznie przez caly jestes narazony na ryzyko
"zajscia" w wyniku oslabienia efektu antykoncepcyjnego bedacego nastepstwem
spozywania malych, utajnionych dawek NaCl

Pozdro

Maseł

P.S. MSPANC

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

3. Data: 2001-11-11 22:00:20

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Negatyw" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
> dzialanie antykoncepcyjne MINISISTON-u moze zostac wylaczone w interakcji

Natrium Chloratum to po prostu 0.9% roztwor NaCl czyli sol fizjologiczna -
plyn neutralny dla organizmu czlowieka i uzywany przy niektorych
odwodnieniach lub do rozpuszczenia roznych lekarstw. Jesli ktos mowil, ze
podaja antybiotyk to pewnie ten antybiotyk zostal dodany do kroplowki z
NaCl, wiec najlepiej zapytaj sie po prostu jaki to antybiotyk.

Konrado_W

4. Data: 2001-11-13 21:02:43

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podaja antybiotyk to pewnie ten antybiotyk zostal dodany do kroplowki z
> NaCl, wiec najlepiej zapytaj sie po prostu jaki to antybiotyk.

Tez sie o tym dowiedzialem... :)))) Sorki za moj nieprofesjonalizm. he he
he
Na karcie wypisu ze szpitala, dowiem sie nazwy tego antybiotyku - wtedy
zapytam o to ponownie...

Pozdro
Negatyw

5. Data: 2001-11-18 14:17:20

Temat: Wszystkie dane !!!
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na karcie szpitalnej, znajdowały się następujące specyfiki, które Jej
podawano: CIPRINOL, PAPAVERIN, BIODACYNA, THEOPAVERIN, BISACORD.
Przez 3 miesiące (już po wyjściu ze szpitala) ma zażywać antybiotyk o nazwie
NORBACTIN 400.

Mam nadzieję, że na podstawie powyższych informacji, będzie łatwiej
odpowiedzieć na moje pytania:
Czy działanie antykoncepcyjne MINISISTON-u zostanie obniżone ???
Jeśli tak, to kiedy będziemy mogli odłożyć "wynalazek diabła" za rozkosze
facetów - czyli prezerwatywy ??? :)))))

Pozdro
Negatyw

6. Data: 2001-11-19 16:46:58

Temat: Re: Wszystkie dane !!!-ciekawostka
Od: prezes <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Nov 2001 15:17:20 +0100, "Negatyw" <n...@s...pl>
wrote:

(...)
>Jeśli tak, to kiedy będziemy mogli odłożyć "wynalazek diabła" za rozkosze
>facetów - czyli prezerwatywy ??? :)))))

Moja znajoma ma apteke i spotkala sie ostatnio z nastepujacym
okresleniem prezerwatyw:"pulapka na bociany".Jakie jeszcze znacie
okreslenia prezerwatyw?
--

b...@p...onet.pl

7. Data: 2001-11-20 16:10:18

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prezes" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moja znajoma ma apteke i spotkala sie ostatnio z nastepujacym
> okresleniem prezerwatyw:"pulapka na bociany".Jakie jeszcze znacie
> okreslenia prezerwatyw?

Dobre !!! :))))) Przy okazji - proponuje jednak wrocic do glownego
watku...

POzdro
Negatyw

prady selektywne
Szczepionka na grype i jej konsekwencje?
Ankieta
Neurolog dzieciecy.Pilne.
Jaki jest wpływ alkocholu na dzialanie tabletek Antykoncepcyjnych