Nauka metoda SITA

1. Data: 2002-10-12 12:18:34

Temat: Nauka metoda SITA
Od: "Dariusz D." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Do czasopisma "Na Żywo" (18/2002) byla dolaczona plyta CD z opisem systemu
SITA wraz z kilkoma przykładowymi rozmowkami w j. angielskim.

Wydaje mi sie, ze wyglada to interesujaco, ale prosilbym ewentualnie o
jakies uwagi kogos, kto z tego korzysta.

Czy ktos moze napisac jak SITA sprawdza sie w praktyce i czy rzeczywiscie w
tydzien mozna sie nauczyc tyle co w rok klasycznymi metodami?

Pozddrawiam,
Darek

2. Data: 2002-10-12 19:26:03

Temat: Re: Nauka metoda SITA
Od: xmas <...@...uf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz D. napisał:
> [...]
>
> Czy ktos moze napisac jak SITA sprawdza sie w praktyce i czy rzeczywiscie w
> tydzien mozna sie nauczyc tyle co w rok klasycznymi metodami?

A gdyb ci powiedziela ze zarobisz w tydzien tyle co w rok to tez bys
uwierzyl?

3. Data: 2002-10-12 20:40:24

Od: "Dariusz D." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"xmas" <...@...uf> wrote in message news:3DA8774B.3030807@b.uf...

> A gdyb ci powiedziela ze zarobisz w tydzien tyle co w rok to tez bys
> uwierzyl?

To zalezy co bys powiedziala i jak bys powiedziala. Nie wykluczone, ze
moglabys powiedziec czy zaproponowac cos ciekawego co mozna by bylo
sprawdzic.
Byc moze metoda SITA jest wlasnie czyms takim co warto sprawdzic, ale fajnie
by bylo wczesniej, zanim kupi sie zestaw do nauki, poznac opinie
uzytkownikow tego systemu.

Pozdrawiam,
Darek

4. Data: 2002-10-12 23:48:44

Od: n...@a...edu (Dawid Calinski) szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/floder/

--
Dawid Calinski a.k.a. Neodave
http://neodave.civ.pl - home page

5. Data: 2002-10-13 22:41:26

Od: xmas <...@...uf> szukaj wiadomości tego autora

Coz moge powiedziec uzywalem czegos podobnego i bardziej dziala na
psychike reklama tego urzadzenia.
Zreszta nie pamietam ceny sita ale z rok temu byla zaporowa jak na
urzadzeni proste jak kwarcowy zegarek za 50 zl

Likwidacja czesnego na studiach
korepetycje-prawo
przepisy jakosciowe-BLAGAM O MATERIALY DLA MNIE>>>>>>>>
EDUKACJA
dyskusja