Nawóz do rododendronów, azalii.

1. Data: 2017-05-15 20:55:05

Temat: Nawóz do rododendronów, azalii.
Od: Gee <@bezmejla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez roztargnienie kupiłem w markecie nawóz do azalii, rododendronów
zamiast do powojników. Nawóz wygląda tak
https://www.bros.pl/sites/default/files/biopon_do_ro
dodendronow_azalii_i_rozanecznikow_1_kg_granulat_-_0
2.10.14.png
Skład na stronie producenta: AZOT 5%, FOSFOR 10%, POTAS 21%, WAPŃ 2%,
SIARKA 18,5%
Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie
się nadawał?

2. Data: 2017-05-15 21:00:22

Temat: Re: Nawóz do rododendronów, azalii.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gee <@bezmejla.pl> wrote:
> [...]
> SIARKA 18,5%
> Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie

Do iglaków.

3. Data: 2017-05-15 21:43:51

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2017-05-15 21:49:59

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> AZOT 5%, FOSFOR 10%, POTAS 21%, WAPŃ 2%, SIARKA 18,5%
> Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie

Hejka. Będzie się doskonale nadawał do nawożenia borówki amerykańskiej,
wrzosów i wrzośców a także w małych dawkach nie zaszkodzi trawnikowi.
Pozdrawiam kwaśno Ja...cki

Garść pytań głupawych
Słowiki śpiewają...
Pasternak - refleksje.