Nawożenie krzaczków

1. Data: 2001-04-04 08:07:04

Temat: Nawożenie krzaczków
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam, czy jest jeszcze sens nawozić dwudzistoletnie cisy i
jałowce, czy też niech sobie radzą same?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-04-04 10:33:26

Temat: Re: Nawożenie krzaczków
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9aeksb$m37$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Tak się zastanawiam, czy jest jeszcze sens nawozić dwudzistoletnie cisy i
> jałowce, czy też niech sobie radzą same?
>
> Pozdrawiam, Basia.
Cisy sa bardzo zarloczne, ale maja pionowy, dlugi korzen i dlatego troszke
trudno docieraja don nawozy. Ja bym nawozil.
Pozdr.
Grzegorz

3. Data: 2001-04-05 08:00:16

Od: "EWA" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cisy bardzo będa wdzięczne za nawożenie dolistne a właściwie doigielne.
Stosuję je w swoim ogrodzie i rezultaty sa wspaniałe. Ponadto jesieną pod
cisami rozsypuję dolomit. Powodzenia
> [...]
> Tak się zastanawiam, czy jest jeszcze sens nawozić dwudzistoletnie cisy i
> jałowce, czy też niech sobie radzą same?

Datura.
Waz ogrodowy
czarna narosl/thuje braband
Asimina
Marolex zaprasza na nowa strone i prosimy o tematy do opracowania przez nas dla grupowiczow.