Nebulizacja u noworodka - można ?

1. Data: 2012-03-25 17:47:18

Temat: Nebulizacja u noworodka - można ?
Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie czy mozna zrobić
nebulizację 3 tygodniowemu noworodkowi?
Oczywiście z samej soli fizjologicznej ?

2. Data: 2012-03-25 18:15:37

Temat: Re: Nebulizacja u noworodka - można ?
Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 <p...@g...pl> napisał(a):

> Witam, mam pytanie czy mozna zrobić
> nebulizację 3 tygodniowemu noworodkowi?
> Oczywiście z samej soli fizjologicznej ?

A dokładniej chodzi o to że dzieciak ma trochę rzadkiej
wydzieliny z nosa i trochę słychać jak w nosie mu się
"fluka". Nie jest tego dużo ale nie wiem co z tym począć.

3. Data: 2012-03-25 19:25:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-25 20:15, puciek2 pisze:

> A dokładniej chodzi o to że dzieciak ma trochę rzadkiej
> wydzieliny z nosa i trochę słychać jak w nosie mu się
> "fluka". Nie jest tego dużo ale nie wiem co z tym począć.

Najlepiej zapytać lekarza. Ale jeśli już, to wolałabym wkropić sól
fizjologiczną, zamiast straszyć dziecko urządzeniem.

Ewa

4. Data: 2012-03-25 19:32:35

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> [...]

[...]

> Najlepiej zapytać lekarza. Ale jeśli już, to wolałabym wkropić sól
> fizjologiczną, zamiast straszyć dziecko urządzeniem.
>
> Ewa

Ok, ale ja właśnie liczę na opinię lekarza.
Wkraplać wkraplamy ale nebulka to chyba trochę więcej.

puciek

5. Data: 2012-03-28 23:27:17

Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To RUSZ DUPE i idź do lekarza a nie szukaj go na usnecie.... Napisze ci
jakiś troll że masz dziecku lewatywe robić 4x dziennie to uwierzysz? Kurwa
mać od kiedy to usnet jest źródłem wiedzy medycznej. Trzeba być jebniętym na
maxa żeby w sprawie zdrowia własnego dziecka tutaj szukać porad.

Nebulizacja u noworodka - można ?
Proszę o opinie zbadanych, leczonych, wyleczonych, nie wyleczonych.
badanie krwi
Po jakim czasie spadek cholersterolu
Ospa