Neo i inni (dlugie)

1. Data: 2003-03-26 20:34:42

Temat: Re: Neo i inni (dlugie)
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Magda Kochmanska <m...@w...pl> wrote:

> JLDavid- lekcewaza klientki za kazdym razem kiedy przychodzilam umowiona
> na konkretna godzine musialam czekac jeszcze przynajmniej pol, ale jesli
> ktos wchodzi z ulic moze jest inaczej? fryzurki takie sobie z czystm
> sumieniem moge jednak polecic pania Jole i pania Basie z Siennej fajnie
> i szybko obcinaja.
Pani Basia Pieczara? Faktycznie, dobrze strzyże, takoż polecam z czystym
sumieniem. Niestety, ostatnio zdradziłam ją na rzecz Neo ;-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-03-27 07:44:59

Od: Magda Kochmanska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> Pani Basia Pieczara? Faktycznie, dobrze strzyże, takoż polecam z czystym
> sumieniem. Niestety, ostatnio zdradziłam ją na rzecz Neo ;-)
>
> Anetek
> --

Niestety nie znam nazwiska, ale to krotko obcieta blondynka z reszta na
Siennej jest chyba tylko jedna Basia:)

Magda

1. Data: 2003-03-27 15:05:50

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Ciakawe ile osob sie jeszcze ukrywa:) wylazic! :))))

Skakanka ogłasza abolicję? ;)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-03-27 15:22:35

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Magda Kochmanska <m...@w...pl> wrote:

> Niestety nie znam nazwiska, ale to krotko obcieta blondynka z reszta na
> Siennej jest chyba tylko jedna Basia:)
Ja ją znam jeszcze z czasów, kiedy była na Szewskiej :-) Ostatnio miała
ciemne włosy w kolorze bakłażana, no, ale nie byłam u niej przez chyba rok,
mogła zmienić kolor do tej pory. Ale strzyże dobrze.

1. Data: 2003-04-01 10:55:12

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-03-25 12:54, Użytkownik Magda Kochmanska napisał:
> Hmm chyba mam w takim razie niezly dar przekonywania:) bo od piatku po
> moich rekomendacjach Neo odwiedzily 2 kolezanki i obie sa tak zadowolone
> jak ja, a w przyszlym tyg wybiera sie moja siostra tylko ze ta z koleji
> ma dlugie wlosy.

Skoro już po piątku, to jak poszło Twojej siostrze? Opisz wrażenia (cenę
jakbyś podała za "zrobienie" długich włosów ?).

--
Pozdrawiam Botwinka też z Krakowa, ale piszę rzadko, a czytam hurtowo
raz na kilka dni jak są godziny mojego wolnego w domu

Co na męski nosik?
SOLARIN
[Avon]Chce zamowic,poradzcie, czy warto
[link] artykul o nawilzaniu twarzy i ciala
Fiolet na oczach i paznokciach