Nerwica

1. Data: 2002-02-08 10:55:32

Temat: Nerwica
Od: "Maciek L." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostalem od lekarza skierowanie do ośrodka leczenia nerwic.
Chcilbym podjac leczenie w Osrodku Leczenia Nerwic w miejscowsci
Moszna Zamek w woj. Opolskim czy ktos moze mi cos powiedziec na temat tego
osrodka?
Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
Jestem bardzo ostrozny poniewaz lata temu mialem bardzo przykre prawie
tragiczne dla mnie kontakty z OLN w Krakowie dowodzonym przez
Aleksandrowicza.

Wiktor

1. Data: 2002-02-10 22:28:05

Temat: Re: Nerwica
Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek L." wrote:

> [...]
> Chcilbym podjac leczenie w Osrodku Leczenia Nerwic w miejscowsci
> Moszna Zamek w woj. Opolskim czy ktos moze mi cos powiedziec na temat tego

O ile mnie pamiec nie myli, maja wlasna strone - linku nie podam bo
ostatnio wykasowalem.

Flyer

1. Data: 2002-02-12 17:02:42

Od: "Zula" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj Macku ! to wspanialy osrodek! Jestem z Opolszczyzny iNAPRAWDE Ci go
polecam!!!!1 PRZYJEMNEGO POBYTU Kasia
Użytkownik "Flyer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O ile mnie pamiec nie myli, maja wlasna strone - linku nie podam bo
> ostatnio wykasowalem.
>
> Flyer

ostatnie sztuki książek dla handlowców, komunikacjia niewerbalna, grafologiia, sztuka obserwacji
ważne dla mnie - taniec św. ??? - tzw taniec osob z umyslowym ???
Cwiczenia w autoprezentacji
Przyjazn czy czy cos wiecej ???
(Re:) Obudźcie się!