Neuralgia nerwu trójdzielnego

1. Data: 2006-11-22 13:59:31

Temat: Neuralgia nerwu trójdzielnego
Od: a...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje pomocy Cierpię na neuralgię narwu trójdzielnego. . Jestem
22 letnią kobietą. szukam , czego kolwiek, kogo kolwiek.... pomocy.

2. Data: 2006-11-22 14:43:00

Temat: Re: Neuralgia nerwu trójdzielnego
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

blokady ,leczenie chirurgiczne , farmakologiczne .
Kazdy odzdział chirurgii szczekowej powinien to poprowadzic.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com
s.com...

3. Data: 2006-11-22 20:19:19

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@n...pl napisał(a):

> Potrzebuje pomocy Cierpi=EA na neuralgi=EA narwu tr=F3jdzielnego. . Jestem
> 22 letni=B1 kobiet=B1. szukam , czego kolwiek, kogo kolwiek.... pomocy.

Witammiałem to kilka lat
Samo przesło
jak się wlorzy palec do gardła (mówie powaznie przstaje bolec

4. Data: 2006-11-23 12:30:08

Od: "marekjan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Potrzebuje pomocy Cierpię na neuralgię narwu trójdzielnego. . Jestem
22 letnią kobietą. szukam , czego kolwiek, kogo kolwiek.... pomocy.

Odpisz na priva.

Pozdr.
Tomek.

mleko uht
Ból głowy a kręgosłup szyjny.
Midol - ktoś zażywa?
Do czego doprowadzila zmiana ustawy os luzbie cywilnej.
hematolog prof. Jedrzejczak W.W.