Newsy z Yver Rocher

1. Data: 2004-02-01 22:56:05

Temat: Re: Newsy z Yver Rocher
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Zdradz w takim razie jakie to magiczne dzialanie na biust ma ten poszukiwany
> przez wszystkich zel? Ile kosztuje?
>
> Bo ja zdecydowanie powinnam uzywac, ale po tym, jak zawiodlam sie na zelu
> Biothermu i Avonu stracilam juz nadzieje na znalezienie jakiegos
> ujedrniacza...

Ujedrnia zdecydowanie, a mam co ujedrniac, bo mam zachwycajace 80 C/D i
zdecydowanie
zycze sobie, zeby zachowal wlasciwy obrys ;-) Poza tym nawilza, mimo
alkoholu w skladzie, wygladza, slicznie pachnie, swietnie sie
wchlania... Jak dla mnie niemal same plusy - niemal, bo drogi, a przy
tym ciezko go obecnie kupic :-( Mam nadzieje, ze nie zostanie wycofany,
bo jest idealny dla mnie, a Clarins, ktory tez byl dobry, jest
zdecydowanie za drogi. Zel musze kupowac raz w miesiacu i wydatek 150
czy ilustam zlotych na jeden kosmetyk to wizja dosc koszmarna, 50 zl
jakos znosze.

Zel z Avonu uwazam za paskudny, jedyne dzialanie, jakie wykazywal, to
irytowanie mnie zapachem i kleista konsystencja, brr.

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-02 09:27:42

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> alkoholu w skladzie, wygladza, slicznie pachnie, swietnie sie
> wchlania... Jak dla mnie niemal same plusy - niemal, bo drogi, a przy

A czy tutaj chodzi o ten preparat o dziwnej konsystencji, różowo-łososiowym
kolorze, alkoholowym zapachu, w małej butelce z pompką-dozownikiem czy o coś
innego?

pozdrawiam, misiczka

--
http://misiczka.com
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2004-02-02 14:29:18

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> [...]
> kolorze, alkoholowym zapachu, w małej butelce z pompką-dozownikiem czy o coś

A owszem, owszem :-)) *z zapalem*

:-)

T.

1. Data: 2004-02-02 20:21:39

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> A owszem, owszem :-)) *z zapalem*
>
> :-)

To na mnie nie działał jakoś spektakularnie. Ale mnie to już tylko skalpel
by pomógł ;>

pozdrawiam, misiczka

--
Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie
(Arystoteles)

1. Data: 2004-02-03 12:52:48

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

ups, przeraszam za date.