Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.

1. Data: 2002-05-08 11:16:33

Temat: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Naprawdę. Napiszcie co
o tym sądzicie.

2. Data: 2002-05-08 12:04:51

Od: "Krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:abb1eh$9d1$1@news.gazeta.pl...
> Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Naprawdę. Napiszcie
co
> o tym sądzicie.
>
> --

No pewnie poprawia... takim onanistom z IQ
równym IQ kamienia polnego, jak Ty.
PS. Nie zachlap sobie tylko klawiaturki.

3. Data: 2002-05-08 12:12:54

Temat: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik imie nazwisko <h...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abb1eh$9d1$...@n...gazeta.pl...

> Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Naprawdę. Napiszcie
co
> o tym sądzicie.

napiszemy jak przynajmniej podpiszesz sie nickiem ;-)))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

4. Data: 2002-05-08 12:19:51

Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co
>
> napiszemy jak przynajmniej podpiszesz sie nickiem ;-)))))

to chyba jakaś blondynka;-))
w polu ....wpisz imie i nazwisko.....no to wpisała;-)))

Pozdr.
UlaZ

5. Data: 2002-05-08 13:16:06

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> to chyba jakaś blondynka;-))
> w polu ....wpisz imie i nazwisko.....no to wpisała;-)))

A moze to blondyn? ;-))))))

6. Data: 2002-05-08 13:18:11

Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

CHYBA NIE MOŻESZ ZNIEŚĆ ZE KTOS MA INNE POGLĄDY I UPODOBANIA NIŻ TY. NO CÓŻ
BYWA I TAK. MOJE IQ JEST NA PEWNO WYŻSZE NIŻ TWOJE BOWIEM JA NALEŻE DO MNSY.

7. Data: 2002-05-08 13:18:22

Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

CHYBA NIE MOŻESZ ZNIEŚĆ ZE KTOS MA INNE POGLĄDY I UPODOBANIA NIŻ TY. NO CÓŻ
BYWA I TAK. MOJE IQ JEST NA PEWNO WYŻSZE NIŻ TWOJE BOWIEM JA NALEŻE DO MENSY.

8. Data: 2002-05-08 13:19:52

Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem (niestety) blondynką.

9. Data: 2002-05-08 13:21:30

Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałem,że się podpisałem nickiem.

10. Data: 2002-05-08 13:25:49

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik imie nazwisko <h...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abb8oq$4of$...@n...gazeta.pl...
> Myślałem,że się podpisałem nickiem.

http://www.gazeta.pl/usenet/

w powyzszym poscie tez sie nie podpisales (ale juz wiem przynajmniej
ze -łeś)

Wiec wracajac do tematu:
noname: "Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Naprawdę.
Napiszcie
co o tym sądzicie."
ja: Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, że najlepiej poprawia humor dobra
galeria porno. Naprawde.

Sadze tez, ze pora przestac dokarmiac trolla :-)

Magda

[OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny