Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.

81. Data: 2002-05-09 09:29:44

Temat: Re: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moooni" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:abdebu$j45$1@korweta.task.gda.pl...

> To moze teraz:
> "Chodź, mam jeszcze parę stów
> Pójdziemy przepić je
> Niedrogie bistro znam..."
Też dobre, choć w pierwszym ułamku sekundy
zacząłem czytać oczami wyobraźni:

"Chodź mam jeszcze parę postów
Pójdziemy przepić je.....na priv-ie
Niedrogie pismo nam." :-)))))
Darek D.

82. Data: 2002-05-09 09:36:07

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Hej,
> A jak ktoś nie lubi porno i nie poprawia mu to nastroju, to nie oznacza
> tylko, ze jest "politycznie poprawny"...to po prostu znaczy, że "filmiki"
> "galerie" mu nie odpowiadają i właśnie nie poprawiają nastroju.
> Na przykład mi (sprawdzałam ;-).
Łeeeee, na pewno sprawdzałaś stanowczo za krótko;-)))
Spróbuj jescze raz, jeszcze raz i jeszcze.......aż do skutku. :-))))))))))
Darek D.

83. Data: 2002-05-09 09:45:55

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Łeeeee, na pewno sprawdzałaś stanowczo za krótko;-)))
> Spróbuj jescze raz, jeszcze raz i jeszcze.......aż do skutku. :-))))))))))
> Darek D.
A kiedy będzie skutek????? A jak będzie skutek odwrotny????

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

84. Data: 2002-05-09 09:55:48

Temat: Re: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)
Od: Bischoop <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 May 2002 06:18:17 +0200, Sokrates wrote:
Ale to juz na priva opowiadaj, nie wiem czy kogokolwiek innego beda te
przezycia interesowac

85. Data: 2002-05-09 09:55:49

Od: Bischoop <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec stad spadaj i poszukaj sie gdzie indziej

86. Data: 2002-05-09 10:14:55

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
:-))))))))))
> A kiedy będzie skutek????? A jak będzie skutek odwrotny????

Kiedy, to niestety nie wiem, a jak będzie odwrotny to może terapia
za pomocą głębokiej hipnozy i potem jescze raz próbować aż do skutku
Należy wierzyć, że gusta ludzi się zmieniają i w tym pokładam całą
nadzieję :-)))))))))))))
Darek D.

87. Data: 2002-05-09 10:59:17

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abctk5$f02$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Idź dalej tym torem i opisz mu dokładnie swoje przeżycia związane
> z oglądaniem pornosów. Niech się karmi twoją tolerancją.

Nie mam zamiaru opisywać swoich przeżyć ...Każdy ma prawo do swoich poglądów
. Innej odp. się nie spodziewałam .
Kończe ten temat prowadząc tak konwersację sami zostaniemy trolami :-)
.Widocznie sie nie zrozumieliśmy ale to nieistotne .
Miłego dnia życzę .Sandra

88. Data: 2002-05-09 11:45:31

Temat: Odp: Do Sandry, bylo: OT do Imie Nazwisko
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anyia => Madzik <a...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:abdbk6$334$...@n...tpi.pl...
> babci,
> Jezeli Tobie to przeszkadza to TY masz problem ;-)
> Ale nie dam wciągnąc w slowne przepychanki :-))))) (za bardzo mi sie Twoj
> nick podoba :-) ).
>
> To nie jest moj cyrk, to nie sa moje zwierzątka (swoje zwierzątka trzymam
> domku i tresuję po cichu, na swiat wypuszcza mjak juz moge pokazac efekty
> ;-)))) ). Rozbawilas mnie :-)))). To nie sa moje wymagania, tylko
netykieta.

> Amber, daj spokoj:-))))))...... lepiej powiedz jaką macie pogode w
> [...]

He he ale śmieszne ;-) ale poddaje się nie przegadam Was a włącze się w
sytuacjach tylko pomocnych jeśli oczywiście nie macie nic przeciwko ...
Ha ha może zbyt poważnie podchodze do życia.
Pozdrowienia Sandra .

89. Data: 2002-05-09 12:05:43

Temat: Re: Do Sandry, bylo: OT do Imie Nazwisko
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sytuacjach tylko pomocnych jeśli oczywiście nie macie nic przeciwko ...
> Ha ha może zbyt poważnie podchodze do życia.
Nie ograniczaj swojego udziału na grupie, ponieważ raz ciebie
przegadano.
Darek

90. Data: 2002-05-09 12:07:55

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abdocj$lh4$...@n...tpi.pl...

.
> Nie ograniczaj swojego udziału na grupie, ponieważ raz ciebie
> przegadano.
> Darek

Nie mam zamiaru się ograniczać .Moim celem jest pomagać przy konkretnych
poradach rodzinnych jak wystąpi problem i napewno takich udziele gdy tego
będzie wymagała sytuacja.
Nie mam do nikogo żalu proste może troche inne poglądy z racji wypatrzenia
zawodowego :-) i to wszystko .
Dzięki wszystkim za uwagi itp. Sandra

[OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny