Nici na Taaaką Drutowa Serwetę

1. Data: 2009-02-09 08:53:29

Temat: Nici na Taaaką Drutowa Serwetę
Od: "Dana" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja swoją drucianą serwetę (pierszA w życiu)robiłam z polskich nici Aria Firmy
Ariadna. Nici są bawełniane, miękkie i nadają się na druty wspaniale.I są
dostępne w kilku kolorach.
http://www.wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php?s
potkanie=2008-12-
13&foto=2008grudzien05.jpg&
Moja serweta wymaga jeszcze małej kosmetyki: krochmalu i naprężenia.

2. Data: 2009-02-09 14:33:21

Temat: Re: Nici na Taaaką Drutowa Serwetę
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Feb 2009 09:53:29 +0100, Dana napisał(a):

> [...]
potkanie=2008-12-
> 13&foto=2008grudzien05.jpg&
> Moja serweta wymaga jeszcze małej kosmetyki: krochmalu i naprężenia.

Piękna!
Wydaje się, jakby była zrobiona z dosyć grubych nici; ja też właśnie robię
z Arii, a wyglada na cieńszą.

W mojej pracy jestem dopiero na etapie przechodzenia z 4 drutów na druty z
żyłką - WRESZCIE!!! Tydzień mi zajęło kilkakrotne oswajanie od początku
tych niesfornych biegających we wszystkie strony "patyków" - teraz już
wreszcie, po 5 próbie, ostatecznie się rozpędziłam i COŚ WIDAĆ :-)
Myślę, ze dalej pójdzie juz jak z płatka. Ten początek to naprawdę mordęga,
kolejną serwetę już będę robić bez takich wstępów - nauczyłam się już
"zaczynać".

3. Data: 2009-02-09 15:50:20

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dana pisze:
> [...]
potkanie=2008-12-
> 13&foto=2008grudzien05.jpg&
> Moja serweta wymaga jeszcze małej kosmetyki: krochmalu i naprężenia.

Cudna jest. Czy wzor pochodzi z polskiej ksiazeczki i ma tytul Wiosna (
byla jeszcze wersja Jesien). Moja mama miala przed laty te ksiazeczke,
niestety, przepadla podczas przeprowadzek i szukam obu wzorow bez skutku
od lat....
Czy moge liczyc ze dstane je od ciebie?
Grazyna z nadzieją

4. Data: 2009-02-09 16:20:29

Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Jak się moją nakrochmali i napręży też będzie wyglądać "na cieńszą".

5. Data: 2009-02-09 16:35:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Feb 2009 16:50:20 +0100, Grazyna napisał(a):

> [...]
> byla jeszcze wersja Jesien). Moja mama miala przed laty te ksiazeczke,
> niestety, przepadla podczas przeprowadzek i szukam obu wzorow bez skutku

No ta ja teraz mogę Ci pomóc: mam książkę Danuty Krajewskiej pt. "Serwety"
- niegdyś kupiła w Allegro; są w niej oba te wzory. Przesłać Ci? - skaner
mam :-)

6. Data: 2009-02-09 16:42:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 17:35:45 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

> - niegdyś kupiła

> w Allegro; są w niej oba te wzory. Przesłać Ci? - skaner

Sorry za brak literek - spieszylam się :-)

7. Data: 2009-02-09 18:20:22

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> - niegdyś kupiła w Allegro; są w niej oba te wzory. Przesłać Ci? - skaner

Bede ci ogrooooomnie wdzieczna ;-))

8. Data: 2009-02-09 21:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Feb 2009 19:20:22 +0100, Grazyna napisał(a):

potkanie=2008-12-

> Bede ci ogrooooomnie wdzieczna ;-))

Zeskanuje jutro i wyślę mailem. Na ten "grupowy"?

9. Data: 2009-02-11 17:37:19

Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byla jeszcze wersja Jesien). Moja mama miala przed laty te ksiazeczke,
> niestety, przepadla podczas przeprowadzek i szukam obu wzorow bez skutku

To jest właśnie jesień. Możesz liczyć na opis tylko proszę o trochę
cierpilwości.

10. Data: 2009-02-11 18:05:47

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@o...eu pisze:

> To jest właśnie jesień. Możesz liczyć na opis tylko proszę o trochę
> cierpilwości.

Ok, dziekuje, bede cierpliwie czekac ;-)))

Dlugie kamizelki szydełkowe-prośba
Walentynkowe spotkanie sląskie
witam
"Rura" na 2 drutach :-)